جمعه 7 اردیبهشت 1403

آلودگی هوا

آلودگی هوا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در موضوع اصلاح ماده 8 قانون هوای پاک، همه دستگاه‌ها از جمله سازمان حفاظت محیط زیست پیگیر بوده است و اکنون منتظر بازگشت سن فرسودگی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اولویت تردد تاکسی‌های برقی با محدوده‌ها و مسیر‌هایی خواهد بود که ترافیک و آلودگی هوا در آنها پررنگ‌تر و بیشتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حسینی گفت: سن فرسودگی جدید برای وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با توجه به همه استاندارد‌های جدید روز دنیا در مرحله بازبینی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه رگبار باران و رعد و برق برای اغلب نقاط کشور تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: اواخر هفته، دمای نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یافته‌های پژوهشی جدید نشان می‌دهد که قرارگیری در معرض نور شدید محیط بیرون در شب ممکن است خطر بروز سکته مغزی را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یافته‌های پژوهشی جدید نشان می‌دهد که قرارگیری در معرض نور شدید محیط بیرون در شب ممکن است خطر بروز سکته مغزی را افزایش دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چه کسی می‌داند که آسمان تهران چه تعداد و چند نوع پرنده دارد؟ برخی معتقدند که آلودگی هوا که نفسی برای آدم‌ها نگذاشته، فقط یاکریم و کلاغ را برای شهر تهران باقی گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با هشدار نسبت به توسعه بازار خودروهای چینی در کشور گفت: قطعا این اتفاق، بزرگترین آسیب را به صنعت خودرو و قطعه‌سازی داخلی می‌زند؛ چینی‌ها تنها به دنبال بازار خود هستند و چندان دلسوز بازار داخل ما نیستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با هشدار نسبت به توسعه بازار خودروهای چینی در کشور گفت: قطعا این اتفاق، بزرگترین آسیب را به صنعت خودرو و قطعه‌سازی داخلی می‌زند؛ چینی‌ها تنها به دنبال بازار خود هستند و چندان دلسوز بازار داخل ما نیستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هجوم گرد و غبار بسیار غلیظ از صحرای آفریقا به اروپا باعث اعلام هشدار سلامت در بخش‌هایی از این قاره سبز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعلام احداث مسجد قیطریه، با فوران احساسات مسوولیتی تحسین برانگیزی از سوی کارشناسان طرح‌ریزی شهری، محیط‌زیست و دیگر دلسوزان زندگی شهری مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، گفت: بیش از 428 میلیون و 598 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در نوروز امسال به استان‌های مازندران و گلستان منتقل شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه هیچ اطلاعات مستندی یا اینکه در جلسه‌ای رسمی عنوان شده باشد از طرح ترافیک جدید ندارم، گفت: معتقدیم باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام رییس پلیس راهور پایتخت، باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه هیچ اطلاعات مستندی یا اینکه در جلسه‌ای رسمی عنوان شده باشد از طرح ترافیک جدید ندارم، گفت: معتقدیم باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.