شنبه 1 اردیبهشت 1403

آلودگی هوا

آلودگی هوا

وب‌گاه گسترش

با اعلام نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی در نسیم شهر، شاهد افزایش های چشمگیر هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در طرح ترافیک سال 1403، خودروهای برقی و هیبریدی در صورت ثبت خودرو در دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری، معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا می باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش از سال نو با مطرح شدن ساخت مسجد در پارک قیطریه جنجالی به پا شد که تا امروز ادامه دارد. قطع درختان از اولین دلایل مخالفت مردم بود. با این حال بررسی‌ها نشان داد که حدود 55سال پیش در همین محدوده جنجالی دیگر به پا شده بود؛ آن هم بر سر کشف چند اسکلت که هنگام ساخت‌و‌ساز خانه از اعماق خاک بیرون آمده بودند. ماجرای این اسکلت‌ها چه بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران می‌گوید که در طرح ترافیک سال جاری خودروهای برقی و هیبریدی در صورت ثبت خودرو در دفاتر خدمات الکترونیک، معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کرباسچی پیشنهاد کرد باید بررسی و اعلام شود که در تهران، میزان فضاهای مذهبی چقدر است و چه تعداد درشان باز است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در طرح ترافیک سال 1403، خودروهای برقی و هیبریدی در صورت ثبت خودرو در دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری، معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: داشتن معاینه فنی برتر نیز ملاک تاثیر گذاری بروی قیمت تمام شده تردد است و اگر خودرویی با معاینه فنی برتر پس از ساعت 10:00 وارد محدوده و قبل از ساعت 16:00 از محدوده خارج شود باید مبلغ 63 هزار تومان به ازای هر روز تردد در محدوده طرح ترافیک و 31هزار و 500 تومان به ازای هر روز تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا پرداخت کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: «در طرح ترافیک سال 1403، خودروهای برقی و هیبریدی در صورت ثبت خودرو در دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری، معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا می باشند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: در طرح ترافیک سال 1403، خودرو‌های برقی و هیبریدی معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا می‌باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 68 قرار گرفته و هوا در شرایط قابل قبول است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوربین‌های طرح ترافیک پس از بیش از دو هفته از ساعت 6:30 صبح امروز روشن و برای ثبت تردد خودروها به این محدوده همچون گذشته تا ساعت 18 فعال است.

وب‌گاه 55 آنلاین

با پایان یافتن تعطیلات نوروز دوربین های کنترل و ثبت ورود و خروج خودروها به محدود طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از امروز / سه شنبه با نرخ جدید روشن شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح ترافیک با نرخ جدید از امروز در پایتخت آغاز و دوربین‌های مربوطه روشن شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران؛ شهریار افندی زاده در مورد اجرای طرح ترافیک در سال جدید که از 14 فروردین ماه اغاز شده است، گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، طرح ترافیک برای روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 6:30 تا 18:00 (باستثنای روز‌های تعطیل) و روز‌های پنج شنبه‌ها طرح ترافیک فقط شامل طرح کنترل الودگی هوا بوده...