جمعه 14 اردیبهشت 1403

آلودگی هوا

آلودگی هوا

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل ونقل یا راه‌وترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

وب‌گاه تابناک

در حوزه جرایم زیست محیطی در سال گذشته، هزار و 449 پرونده در دادسرا و هزار و 385 فقره در دادگاه مطرح و 1409 پرونده منتهی به صدور حکم شد که منجر به محکومیت هزار و 335 نفر شد که از این تعداد 81 نفر به حبس محکوم شدند. همچنین درباره آلودگی هوا پرونده‌ای در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده که در حال رسیدگی است. سازمان حفاظت محیط زیست هم موظف به ایجاد سامانه ارزیابی عملکرد قانون هوای پاک شد...

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

تراکم جمعیت و محدودیت در ساخت و ساز در مرزهای شهرها باعث افزایش قیمت مسکن شده است؛ برای کاهش قیمت مسکن، باید مرزهای شهرها را باز کرده و زمین‌ها را به مردم اختصاص داد تا مردمی‌سازی انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری تهران در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد. شهرداری تهران در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تراکم جمعیت و محدود کردن ساخت‌و سازها در مرز شهرها باعث شده که با گرانی مسکن مواجه شویم؛ برای کاهش قیمت مسکن باید مرز شهرها برداشته و به مردم زمین داده شود تا مردمی‌سازی صورت بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تراکم جمعیت و محدود کردن ساخت‌و سازها در مرز شهرها باعث شده که با گرانی مسکن مواجه شویم؛ برای کاهش قیمت مسکن باید مرز شهرها برداشته و به مردم زمین داده شود تا مردمی‌سازی صورت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت که انجام مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی در مرحله انتخاب مشاور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افندی‌زاده از تمامی دانشگاه‌های دولتی دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سن فرسودگی جدید برای وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با توجه به همه استانداردهای جدید روز دنیا در مرحله بازبینی است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه رأی دیوان عدالت اداری درباره ممنوعیت سن فرسودگی رفع شده است، گفت: سن فرسودگی جدید برای وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، نیمه‌سنگین، سنگین با توجه به همه استانداردهای جدید روز دنیا در مرحله بازبینی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در موضوع اصلاح ماده 8 قانون هوای پاک، همه دستگاه‌ها از جمله سازمان حفاظت محیط زیست پیگیر بوده است و اکنون منتظر بازگشت سن فرسودگی هستیم.