جمعه 28 اردیبهشت 1403

آلومینیوم اراک به دنبال ارائه بازی یکدست است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آلومینیوم اراک به دنبال ارائه بازی یکدست است

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم برای نخستین دیدار لیگ برتری خود مقابل نساجی مازندارن، آماده ارائه یک بازی یکدست است.

«مجید عبداللهی» شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندارن افزود: بازیکنان آلومینیوم برای مصاف فردا (جمعه) آمادگی کامل برای روبرو شدن مقابل تیم حریف را دارد.

وی بیان کرد: همواره نخستین بازی‌های فصل برای تیم‌ها با سختی همراه است چراکه حریفان هنوز شناخت کاملی از یکدیگر ندارند اما در روزهای قبل برنامه‌ریزی شده با تمریناتی تاکتیکی و تکنیکی آمادگی لازم برای این دیدار مهیا شود.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: کرونا ما را از حضور هواداران خونگرم محروم کرده اما بازیکنان تیم جسورانه آماده رویارویی با حریف مازنی خود هستند.

عبداللهی اظهار داشت: براساس شواهد و تجربه‌های پیشین، بیشتر تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر در سال نخست حضور نتایج مناسبی نمی‌گیرند اما اراک شهری فوتبال‌خیز است.

وی اظهار داشت: «رسول خطیبی» سرمربی جوان و باانگیزه‌ای است که همواره به تیم‌های خود امید و جنگدگی تزریق می‌کند.

عبداللهی در خصوص شرایط رویارویی با حریف مازندرانی آلومینیوم گفت: این تیم به‌عنوان یک تیم قدیمی و ریشه‌دار همیشه یکدست و متحد بوده و فصل گذشته هم نتایج خوبی به دست آورد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک اواخر مردادماه امسال پس از 18 سال به لیگ برتر راه یافت.

آلومینیوم اراک عصر جمعه شانزدهم آبان ماه جاری در نخستین پیکار خود در لیگ برتر فوتبال کشور میزبان نساجی مازندران است.

*س_برچسب‌ها_س*