جمعه 14 اردیبهشت 1403

آلگری: با این کیفیت به ندرت پیش می‌آید به پیروزی برسیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آلگری: با این کیفیت به ندرت پیش می‌آید به پیروزی برسیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد نیمه اول شاگردانش مقابل کالیاری در هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا انتقاد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا و در تقابل با کالیاری به تساوی 2-2 بسنده کردند و برای ششمین بازی متوالی در این رقابت‌ها از کسب پیروزی بازماندند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما به کالیاری اجازه دادیم هفت بار روی دروازه ما ضدحمله ترتیب دهد و مدام پاس‌های کوناه تک‌ضرب را در فاصله یک متری امتحان کردیم و به لحاظ تاکتیکی مرتکب اشتباهاتی شدیم. وقتی در این مقطع از فصل با رقیبی با این قدرت بازی کنید و مرتکب اشتباهاتی هم شوید، نتیجه را واگذار خواهید کرد.

وی افزود: در تقابل با تیم‌های هجومی همچون کالیاری، شما باید بجنگید. ما درک نکردیم که وضعیت این است، به خصوص اینکه توپ به خاطر کیفیت نه‌چندان خوب چمن روی زمین به خوبی حرکت نمی‌کرد و ما باید به جایش به توپ‌های بلند روی می‌آوردیم. اگر به اندازه حریف در زمین دوندگی نداشته باشیم، به ندرت پیش می‌آید که بتوانیم با این کیفیت و با چنین شروعی در بازی، به پیروزی برسیم. این خوب است که ما چنین عزم راسخی برای جبران نتیجه از خود نشان دادیم، اما نمی‌توانیم همانند نیمه اول به حریف موقعیت گلزنی تقدیم کنیم.

آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس

سرمربی یوونتوس که حالا شاگردانش باید خود را برای بازی سه‌شنبه با لاتزیو در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا آماده کنند، در این خصوص اظهار داشت: ما باید به فینال برسیم و این تمام کاری است که باید انجام دهیم. ما مقابل لاتزیو که در وضعیت خوبی است، قرار خواهیم گرفت و اگر همانند نیمه اول این دیدار بازی کنیم که در دوئل‌ها برنده نبودیم، به دردسر خواهیم افتاد. ما اما در مصاف با لاتزیو سعی می‌کنیم متفاوت عمل کنیم.

یوونتوس که با این تساوی 64 امتیازی شد و تغییری در رده سومی‌اش در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا حاصل نشد، در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر بر لاتزیو غلبه کرد.