یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آماده باش صددرصدی 134 ایستگاه آتش‌نشانی در روز‌های برفی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آماده باش صددرصدی 134 ایستگاه آتش‌نشانی در روز‌های برفی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در چند روزی که بارش داشته‌ایم، آماده‌باش صددرصدی به 134 ایستگاه آتش نشانی مستقر در تهران اعلام شده است.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نیز همپای دیگر نیرو‌ها در شهرداری و نهاد‌های دیگر در موضوع بارش برف، آمادگی صد در صد برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه ماموریت‌های روزانه آتش نشانی دچار اختلال نشود و یا اینکه اگر در حین بارندگی برای شهروندان اتفاقی افتاد، بتوانیم بموقع خدمات رسانی کنیم، لازم است تا ما هم آماده باشیم که ماموریتی زمین نماند.

محمدی با پرداختن به بارش‌ها در این هفته عنوان کرد: در چند روزی که بارش داشتیم آماده باش صددرصدی در 134 ایستگاه آتش نشانی مستقر در تهران اعلام شد و ما بصورت شبانه روزی آماده بوده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تا این لحظه هیچ خللی در امداد رسانی ما ایجاد نشده و ماموریت‌های روزانه و شبانه در حال انجام است. ضمن اینکه این آمادگی را داریم در صورت اعلام نیاز، تجهیزات سنگین آتش نشانی را در اختیار شهرداری مناطق جهت برف روبی و امداد رسانی قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری