جمعه 30 شهریور 1403

آماده همبازی شدن با بنزما یا نیمار / رفیق صلاح: محمد به عربستانی‌ها قول داده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آماده همبازی شدن با بنزما یا نیمار / رفیق صلاح: محمد به عربستانی‌ها قول داده!

میدو، ستاره سابق فوتبال مصر، مدعی شد محمد صلاح با یکی از باشگاه‌های عربستانی به توافق قطعی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با اینکه هیچ علاقه‌ای به از دست دادن ستاره بزرگش محمد صلاح ندارد ولی به نظر می‌رسد هر چه به تابستان نزدیک می‌شویم احتمال جدایی فرعون مصری از صفوف قرمزها پررنگ‌تر می‌شود و لیورپول به این نتیجه می‌رسد که باید برای سناریوی جدایی او برنامه داشته باشد.

امروز میدو، ستاره سابق فوتبال مصر، ادعایی جنجالی مطرح کرد و گفت اطلاع دارد که صلاح به یکی از باشگاه‌های عربستانی قول مثبت داده و باید انتقال تابستانی او به فوتبال عربستان را قطعی و تمام‌شده دانست.

باشگاه الاتحاد که تابستان گذشته کریم بنزما را از رئال مادرید جذب کرد قصد دارد صلاح را هم به عنوان یک سوپراستار مسلمان دیگر راهی جده کند. الاتحادی‌ها حتی پیشنهادی 217 میلیون پوندی روی میز لیورپول گذاشتند اما لیورپول حتی این پیشنهاد را هم رد کرد.

اما حالا علاوه بر الاتحاد نام باشگاه دیگری هم به عنوان مقصد صلاح مطرح شده است. رسانه‌های عربی می‌گویند الهلال در تابستان آینده بیشتر از الاتحاد برای جذب صلاح انگیزه دارد.

میدو در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" صلاح سال آینده صد در صد در فوتبال عربستان است. همه چیز قطعی شده و تنها امضای قرارداد باقی مانده است".

صلاح در حال حاضر تا تابستان 2025 با لیورپول قرارداد دارد و در انگلیس رسانه‌ها می‌گویند لیورپول مایل است قرارداد او را دو فصل دیگر تمدید کند.

ستاره مصری که در حال حاضر با مصدومیت مواجه بوده و برای لیورپول به میدان نمی‌رود تا اینجا در همه رقابتها 28 بازی برای تیم یورگن کلوپ انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

آماده همبازی شدن با بنزما یا نیمار / رفیق صلاح: محمد به عربستانی‌ها قول داده! 2