چهارشنبه 11 مهر 1403

آمادگی راهداران برای بارش‌های احتمالی در جاده‌های زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آمادگی راهداران برای بارش‌های احتمالی در جاده‌های زنجان

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران از روز یکشنبه راهداران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر به دلیل حضور راهداران در جاده‌های استان زنجان و انجام عملیات زمستانی مشکلی در جاده‌ها و محورهای استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رانندگان برای عبور از محورهای کوهستانی حتما به زنجیرچرخ مجهز باشند، افزود: در حال حاضر برخی از محورها با لغزندگی و مه آلودگی مواجه است. این مسئول خاطرنشان کرد: آمار راه‌های روستایی مسدود هنوز مشخص نیست اما تعداد این روستاها به دلیل انجام عملیات راهداری کم بوده و تا ظهر در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر در برخی محورها از جمله آزاد راه زنجان - قزوین، جاده ترانزیت این محور، آزاد راه زنجان - تبریز و محور زنجان - نیک پی و زنجان - تخت سلیمان شاهد کولاک مقطعی هستیم اما تردد روان است. یوسفی با اشاره به فعالیت همه راهدارخانه‌های استان زنجان، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران از روز یکشنبه راهداران در آمادگی کامل به سر می‌برند. وی برضرورت توجه به اطلاعات راه‌ها برای عبور از محورهای استان زنجان تاکید کرد و گفت: رانندگان حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند. انتهای پیام /