پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آمادگی متروی تهران برای جلوگیری از آب‌گرفتگی ایستگاه‌ها

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آمادگی متروی تهران برای جلوگیری از آب‌گرفتگی ایستگاه‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آماده‌باش تمام پرسنل این شرکت، برای انجام اقدامات کنترلی برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در ایستگاه‌ها خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی شایسته اصل با بیان اینکه پس از هشدار سازمان هواشناسی از دیروز، تمام پرسنل و پیمانکاران ایستگاه‌های متروی تهران در آماده‌باش به سر می‌برند، گفت: بارندگی دیشب مشکلی برای مترو ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: جدا از آماده‌باش پرسنل و پیمانکاران، هماهنگی‌های لازم با مدیریت بحران مناطق شهرداری و سازمان آتش‌نشانی نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در ایستگاه‌هایی که احتمال بروز آب‌گرفتگی و سیلاب در آنها وجود دارد، پمپ و تجهیزات مورد نیاز مستقر شده است، افزود: در ایستگاه‌های نیمه شمالی خط 1 و خط 3 آمادگی کامل برای جلوگیری و مدیریت حوادث ناشی از بارندگی شدید وجود دارد.

شایسته در خصوص کارگاه های مترو تهران گفت: با هماهنگی شرکت متروی تهران، تمام کارگاه‌ها بازدید شدند و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

18 استان کشور درگیر سیل هستند / مردم تا 5 روز دیگر به حاشیه رودخانه‌ها نروند پوشش لحظه به لحظه / سیل در امامزاده داوود با 6 کشته و 14 مفقود / بارندگی عصر امروز شدیدتر است / نخستین فیلم از داخل روضه منوره امامزاده + فیلم و تصاویر