سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

آمادگی نیروهای آتش نشانی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
آمادگی نیروهای آتش نشانی در راهپیمایی 22 بهمن

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: از ساعت 6 صبح امروز 400 آتش نشان به همراه تجهیزات در 116 نقطه مسیر راهپیمایی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه 215 دستگاه خودروی سبک و سنگین در محل مستقر شده است، گفت: برای تامین ایمنی اقدامات لازم صورت گرفته و تا زمان اتمام مراسم در محل هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: البته 138 ایستگاه آتش نشانی هم در حال آماده باش هستند.

محمدی با بیان اینکه چند ایستگاه ثابت آتش نشانی در مسیرهای شرق به غرب خیابان های آزادی، انقلاب و ضلع شمالی میدان آزادی و میدان فتح مستقر شده اند، گفت: چند گروه امداد و نجات هم مستقر شده و اقدامات لازم صورت می گیرد. وی ادامه داد: گشت زنی به صورت مستمر صورت می گیرد و ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهیم؛ البته تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت هم در راهپیمایی حضور دارند و در صورت نیاز خدمت رسانی می کنند. شهروندان هم در صورت بروز حادثه سریعاً با سامانه 125 تماس گرفته و یا به نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید آتش نشانی آماده باش شهر تهران راهپیمایی 22 بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است