شنبه 7 مهر 1403

آملی‌لاریجانی: نیروهای مقاومت پشتیبان حزب‌الله خواهند بود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آملی‌لاریجانی: نیروهای مقاومت پشتیبان حزب‌الله خواهند بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سید حسن نصرالله تصریح کرد: قطعاً همه نیروی‌های مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و باذن الله تعالی این غده سرطانی را از منطقه محو خواهند کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان تصریح کرد: راه این شهید عزیز پر قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و مسیر نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هموارتر خواهد شد.

متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحسَبَنَ الَذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَهِ أَموَاتًا بَل أَحیَاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقُونَ

شهادت اسطوره مقاومت شهید سرافراز و پرافتخاراسلام " سیدحسن نصرالله" در جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی، گر چه برای او رسیدن به آرزوی دیرین و وصال به ساحت نورانی معبود بود و لکن برای امت اسلامی و همه آزادگان جهان غمی جانکاه است.

جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه آمریکا و غرب، این بار علیه مردم بی‌دفاع لبنان در حالی صورت می‌گیرد که سازمان‌های به اصطلاح بین المللی و حقوق بشری با بی توجهی وسکوت خود بر ادامه جنایت‌ها مهر تایید می‌زنند.

سران این رژیم جعلی بر این خیال باطل اند که با کشتار و ترور می‌توانند درخانه عنکبوتی خویش در آرامش باشند، اما قطعا تجاوزگری‌های این رژیم خون آشام در یکسال گذشته علیه زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و جنایت‌های اخیر در لبنان، موجب بیداری آزادی خواهان و ظلم ستیزان و تقویت بیش از پیش محور مقاومت تا نابودی کامل این رژیم خواهد شد.

رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با سیاست شکست خورده خود در غزه می‌تواند به ساختار مردمی و مستحکم حزب الله آسیب وارد کند، اما قطعاً همه نیروی‌های مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و باذن الله تعالی این غده سرطانی را از منطقه محو خواهند کرد.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت "سید مقاومت، عزیز جهان اسلام سیدحسن نصرالله" به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت مقاوم لبنان و بویژه همرزمان محور مقاومت و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، تردیدی ندارم که راه این شهید عزیز پر قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و مسیر نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هموارتر خواهد شد و از مردم مسلمان و آزاده کشور‌های جهان و بویژه کشور‌های اسلامی نیز انتظار است که با وحدت خود و کمک همه جانبه به جبهه مقاومت مانع ادامه توحش این جریان اسلام ستیز شوند؛ و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.