شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

امتحانات دروس عملی دانشگاه شریف که از قبل در روزهای 13 و 14 برنامه‌ریزی شده‌بودند، امروز و فردا در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی شده برگزار خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شامگاه امشب سه‌شنبه (13 دی) تصویر شهید سلیمانی را با در کنار هم قرار دادن هزاران شمع در کنار مقبره شهدای گمنام این دانشگاه ترسیم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در مراسم گردهمایی دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران که در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی میراث‌های ماندگار بسیار ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته و مهمترین دستاورد حیات پربرکت شهید سلیمانی،...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه اولین سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی از عماران انقلاب و یار و یاور دیرین رهبر معظم انقلاب نیز دعوت حق را لبیک گفت. این عالم ربانی، مجاهد نستوه و انقلابی سال‌ها تمام توان خود را در خدمت به اسلام و انقلاب به کار بست و در کنار سایر فعالیت‌هایی که داشتند، با راه اندازی دوره‌های...

خبرگزاری مهر

آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور با شروع تحصیل از اول ژانویه 2019 به دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت رباتیک موفق به ساخت اولین ربات معلق به‌منظور استخراج پایدار مواد معدنی دریاها و اقیانوس‌ها شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور موسسات و مراکز رشد پارک علم و فناوری کردستان گفت: هم اکنون 900 جوان نوآور، فناور و فارغ‌التحصیل دانشگاهی در 140 واحد فناور پارک علم و فناوری استان اشتغال دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه اراک و مدیر ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت: دلیل نبود ارتباط قوی بین بخش صنعت و دانشگاه در کشور ما این است که این دو بخش به هم اعتماد ندارند. درواقع فضای فکری کلی این است که پژوهش‌های دانشگاه‌ها فایده‌ای برای صنایع ندارند و به آنها به اصطلاح «پژوهش‌های کتابخانه‌ای» می‌گویند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی دبیرکل شورای عالی عتف در مورد چهارمین دوره نمایشگاه تستا گفت: 514 تفاهم‌نامه در بخش ملی و 11 تفاهم‌نامه در بخش بین‌الملل در مجموع به ارزش تقریبی سه هزار و 300 میلیارد ریال و 2 میلیون دلار در 10 حوزه فناوری، امضا شد که شامل یک قرارداد 800 هزار دلاری با هیات ازبکستانی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجلس خبرگان در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی سراغ نقاط استراتژیک می‌رفت و توجه جدی به باب المندب داشت، اما خیلی‌ها نمی‌دانستند باب المندب چیست؛ اما شهید سلیمانی می‌دانست باب المندب چه...

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: علامه مصباح یزدی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشتاز بود و شجاعانه از اسلام و انقلاب دفاع می کرد.