شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با موضوع سردار سلیمانی براساس میزان بازدید مخاطبان مشخص و معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: شهید قاسم سلیمانی جان خود را در دست گرفته بود و از منیت عبور کرد تا امنیت را برای ما به ارمغان بیاورد.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی در سه سال گذشته 102 مقاله علمی با موضوع «سردار سلیمانی» در این پایگاه نمایه شده، این مقاله‌ها 25 هزار و 784 بازدید و 16 هزارو 120 دانلود شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه ما نیازمند یک بازطراحی از مسئله نقش آفرینی بانوان در فضای تشکل هستیم، گفت: نوع نگاه ما در بسیج باید به نقش آفرینی خواهران عوض شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان پزشکی در تازه‌ترین بررسی‌ها دریافته‌اند خطر بروز سکته قلبی زودهنگام در یک گروه خونی خاص بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اعضای هیات علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران از پنج برابر شدن بودجه این دانشگاه برای بورسیه دانشجویان افغانستانی خبر داد و گفت: امسال بر این اساس به میزان بیشتری می‌توانیم از دانشجویان افغانستانی به ویژه دانشجویان دختر حمایت کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی نهضت انقلاب اسلامی میلیون‌ها انسان در مسیر انقلاب پایدار ماندند و هر روز به این جمعیت از بعد کمی و کیفی اضافه می‌شود. وی افزود: ما در دهه 90 هزاران کیلومتر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پژوهشگر پاکستانی با استفاده از چای کیسه‌ای، نانوذرات فلورسنت سازگار با محیط زیست تولید کرد. این ذرات نانو ممکن است به‌عنوان حسگر در کاربردهای مختلف پزشکی به کار گرفته شوند.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا کریمیان، مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری گفت: مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1401، 12 دی ماه به پایان رسید و در مجموع 80 هزار نفر ثبت نام کردند. مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف اقدام به ایجاد یک فرصت مطالعاتی پسادکتری با زمینه کاربردی «روش‌های بیولوژیک تصفیه آب و فاضلاب» نموده است. علاقه‌مندان تا تاریخ 1 بهمن ماه 1401 فرصت دارند نسبت به ارسال درخواست خود به آدرس mirzai@sharif.edu اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مرندی، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران در مراسم گردهمایی دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران که در محل باشگاه دانشجویان برگزار شد، گفت: بر این باور هستیم که دانشجویان افغانستانی از دانشجویان تیزهوش، پرتلاش و با اخلاق هستند و همیشه خاطرات خوشی از دانشجویان کشور افغانستان داشتیم. مطمئن هستم که شما دانشجویان افغانستانی هم برای کشور افغانستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه 7 دی ماه آغاز شده بود تا روز شنبه 17 دی ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org...

خبرگزاری مهر

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت جزئیات بسته حمایتی این صندوق برای دانشجویان متاهل شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی در سال تحصیلی 1402-1401 را اعلام کرد.