شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) سلسله جلسات کارشناسی مسئله محوری با عنوان «چالش‌های تعیین نظام انتخاباتی مجلس شورای اسلامی» برگزار شد. بر این اساس دومین جلسه با حضور حمید نظریان مفید کارشناس حقوقی پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد. حمید نظریان مفید در این جلسه گفت: انتخابات فرایند و رویه‌ای است که از طریقِ آن، آراء...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه‌های علم و صنعت، شریف، علم و فرهنگ و خوارزمی در اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند که به رغم غیرحضوری شدن کلاس های درس دانشگاه‌ها، امتحانات این دانشگاه‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تاجیک همرزم شهید قاسم سلیمانی در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: حاج قاسم جمله‌ای داشت و می‌گفت بجنگید برای دیده نشدن و ما امروز در لایه‌های اجتماعی و سیاسی شدن درگیر این مسئله هستیم وی با بیان اینکه شهید ابراهیم هادی عاشق گمنامی بود و خدا هم خواست او مزاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی در مراسم تکریم و معارفه معاونان جهاد دانشگاهی و رییس دانشگاه علم و فرهنگ، رفع مشکلات کشور را تنها در گرو توجه هرچه بیشتر به حوزه علوم انسانی دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات» به همت دفتر حقوقی سازمان امور دانشجویان تدوین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم گفت: انتظار می‌رود حداقل 20 درصد از خرید اقلام مورد نیاز دستگاه‌های دولتی از شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

خبرگزاری مهر

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی فردا با حضور برخی مسئولان در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد گفت: باید الگوی حکمرانی حاج قاسم سلیمانی را در حوزه مسکن، علم، فرهنگ به کار ببریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحانات دانشگاه علم و صنعت 13 و 14 دی به صورت حضوری برگزار می‌شود. در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو خبر مجازی شدن کلاس‌های دانشگاه‌ها به دلیل آلودگی هوا، به استحضار می‌رساند امتحانات مورخ 13 و 14 دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگر پاکستانی با استفاده از چای کیسه‌ای، نانوذرات فلورسنت سازگار با محیط زیست تولید کردد. این ذرات نانو ممکن است به‌عنوان حسگر در کاربرد‌های مختلف پزشکی به کار گرفته شوند. عامبر عباس یک محقق ا در دانشگاه نیوکاسل با همکاری محققانی از دانشگاه آکسفورد روی استفاده از چای کیسه‌ای کار می‌کردند. این تیم با تبدیل ترکیبات چای کیسه‌ای به نقاط کوانتومی...

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: کشور ما برای عبور از شرایط سخت و پیچیده‌ای که با آن روبروست به فکر و منش حاج قاسم‌ها نیاز دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست «پیوند عشق و تدبیر» به مناسبت سومین سالگشت شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی رییس موسسه و دکتر عطااله رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد. حجت الاسلام رضا غلامی در ابتدای این نشست با بیان اینکه داغ شهید قاسم سلیمانی...