جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره کاردانی فنی برنامه‌سازی تلفن همراه با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی و برای نخستین بار در مراکز استان تهرانِ دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین آثار و دستاوردهای اعضای هیات مدیره پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی شامل کتاب و طرح های پژوهشی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی و از پژوهشگران برتر تقدیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان، مهلت ثبت‌نام در نهمین دوره آزمون زبان MSRT از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه پنجم دی ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 13 دی ماه 1401 ادامه دارد. نهمین دوره آزمون زبان MSRT، روز جمعه 23 دی ماه 1401 برگزار می‌شود، متقاضیان آزمون زبان MSRT می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx...

خبرگزاری مهر

قم - مراسم تشییع پیکر «آیت الله محمد صادق روحانی» از فقهای حوزه علمیه قم با حضور گسترده طلاب و اقشار مردم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیست و یکمین گردهمایی مدیران ارتباط با جامعه و صنعت و دانشگاه‌ها که در روز چهارشنبه 24 آذر 1401 با حضور معاونان و مدیران پژوهشی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش‌های مختلف اعم از دستگاه‌های اجرایی برتر، دانشگاه‌ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها...

خبرگزاری مهر

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نوراعلام کرد: امتحانات مراکز و واحدهای استان هایی که مشمول آلودگی هوا هستند، در روزهای 27، 28 و 29 آذر مطابق برنامه برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با بکارگیری یک روش جدید، نمک منیزیم را از آب دریا استخراج می‌کنند. حذف منیزیم برای نمک‌زدایی از آب دریا و در نهایت تولید آب شیرین ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مدل جدید نشان می دهد که انقراض آبشاری ناشی از استفاده از (منابع) زمین و تغییرات اقلیمی بیش از 25 درصد از تنوع زیستی جهان را از بین خواهد برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین ملاقات عمومی و صمیمانه ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه با ذی‌نفعان در روز شنبه 3 دی ماه 1401 از ساعت 14 تا 17 در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد. اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان ارجمند، دانشجویان گرامی دانشگاه و سایر ذی‌نفعانی که علاقمند به طرح مسائل و ارائه پیشنهادات در ملاقات حضوری با ریاست و معاونان دانشگاه هستند، می‌توانند...

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، دروس عملی شامل تربیت‌بدنی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از امروز تا 29 آذرماه تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال دوم 1402-1401 از 26 تا 27 آذر ماه 1401 فعال شد که مهلت ثبت درخواست امروز به پایان می رسد. تمامی درخواست ها، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی صرفا به صورت اینترنتی و در سامانه مربوطه انجام می‌گیرد. درخواست‌ها با رعایت شرایط...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه کار صدف، دانشگاه علم و صنعت به 3 الی 5 دی ماه 1401 منتقل شد. هشتمین نمایشگاه کار صدف که قرار بود از امروز 27 آذر به مدت 3 روز در سالن شهید ملک‌لو دانشگاه علم و صنعت برگزار گردد، به علت مجازی شدن دانشگاه‌ها، به روز‌های شنبه الی دوشنبه، 3 الی 5 دی ماه 1401 منتقل شد.