جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم دانشگاه یاسوج، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور به همراه احسان جمالی معاون فنی و آماری این سازمان در سفر به مرکز کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار با بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین وی درخصوص برگزاری کنکور سراسری 1402، به منظور اعلام نقطه نظرات جدید در ارتباط با کنکور گفتگو کردند. پورعباس...

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران گفت: راه‌اندازی شعبه ویژه فناوری‌های دریایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از جمله محورهایی است که در حال پیگیری هستیم.

خبرگزاری مهر

مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند در دانشگاه علم و صنعت ایران با شعار «بهینه‌سازی نظام حکمرانی کشور با نوآوری در تولید ابزارهای هوشمند و بسیج ظرفیت‌ها» افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام‌نویسی برای جذب اعضای هیأت علمی از امروز شنبه 26 آذر ماه آغاز شد و داوطلبان تا هفتم دی ماه فرصت دارند برای نام‌نویسی وارد سامانه جذب وزارت علوم (applicant.markazjazb.ir) شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات در کشور فنلاند نشان داد که گرم کردن خودرو پیش از روشن کردن آن، با بخاری‌های کمکی یا اضافی که با سوخت بنزین یا دیزل کار می‌کنند، آلایندگی معادل ده‌ها کیلومتر رانندگی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با تسلیت ارتحال «آیت الله روحانی» گفت: آن فقیه عالیقدر عمر با برکت خود را در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) گذراند.

خبرگزاری مهر

ثبت نام جذب اعضای هیأت علمی از امروز شنبه 26 آذر ماه 1401 آغاز شد و داوطلبان تا 7 دی ماه 1401 فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عده‌ای از فیزیکدانان امیدوارند با استفاده از لایگو (رصدخانه موج گرانشی با تداخل‌سنج لیزری) شواهدی درخصوص حرکت فضاپیماهای غول‌پیکر موجودات فضایی به‌دست آورند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: این بنیاد تمام ظرفیت‌های خود را برای تحقق اهداف تعیین شده در مصوبه دولت در حوزه استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به کار بسته است.