دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد اتراکی مدیرعامل شرکت نوآوران توسعه فناوری تکتا در گفتگویی با برنامه زنده اینستاگرامی نانو و صنعت ضمن معرفی برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی و اسباب‌بازی نانو، از صدور گواهی‌نانومقیاس برای 32 محصول نانو در حوزه آموزش و سرگرمی خبر داد. اتراکی درباره برنامه ساماندهی و توسعه محصولات آموزشی و اسباب‌بازی نانو گفت: «این برنامه از جایی شکل...

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز یکشنبه 26 تیرماه پایان می‌یابد.

خبرگزاری مهر

کارت شرکت در نهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1401 در داخل و خارج از کشور از چهارشنبه 29 تیرماه توزیع می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا قاسمی در واکنش به آنچه که در برخی سایت‌های خبری تحت عنوان عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نامیده شده است، گفت: در تمام دنیا موضوع مرمت میراث فرهنگی رایج است و روش‌های متفاوتی برای حفظ آثار فرهنگی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، باززنده‌سازی و احیای آثار فرهنگی است. وی درباره قدمت ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برای نخستین بار در کشور و با تلاش دو ساله محققان در پارک فناوری پردیس، نوروبین به شکل ویال خوراکی برای استفاده روزانه افراد با دانش بومی طراحی و تولید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این همایش که وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان شیلات، رییس سازمان دامپزشکی کل کشور و دیگر مقامات وزارت جهاد کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی حضور داشتند، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنانی خدمات صندوق نوآوری به زیست بوم فناوری کشور را معرفی کرد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی مولود قانون حمایت از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان ماده واحده "تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) گفت: تلاش می‌کنیم مصوبه این شورا در خصوص کنکور 1402 را به بهترین نحو اجرایی کنیم.

خبرگزاری مهر

کلید اولیه سوالات چهل و یکمین دوره امتحانات ارتقا دستیاری و گواهینامه تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نهمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی - سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی) روز جمعه 31 تیرماه 1401 در شهرهای داخل کشور شامل اصفهان، تهران، سنندج (فقط صبح) و در کشور عراق (شهرهای نجف اشرف، بغداد، سلیمانه) و بیروت (لبنان) (صبح و بعدازظهر) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه، این سازمان پس از گذشت حدود 40 سال نیازمند ارزیابی و ارزشیابی جدید است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی برای ادامه حیات ظرف دو تا سه ماه آینده بر اساس یک سند تحول مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تمامی داوطلبان کنکور سال آینده و والدین آنان اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1402 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی (مصوب 17 خرداد 1401) و ابلاغ‌شده ازسوی رییس‌جمهور (شنبه 25 تیر 1401) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران درباره خبری تحت عنوان عملیات عمرانی بدون مجوز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت ویژه واحد‌های خلاق فعال در حوزه‌های علوم انسانی، اجتماعی و صنایع فرهنگی در اقتصاد دانش بنیان و در جهت اجرای ماده 6 قانون جهش تولید دانش‌بنیان «آیین نامه اجرایی توسعه زیست‌بوم واحد‌های خلاق» را برای اجرایی شدن ابلاغ کرد تا با این گام، رشد شرکت‌های خلاق در ابعاد کیفی و کمی اتفاق بیفتد. مسوولیت...