دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت فناور ایرانی مستقر در مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی موفق شد یک نیروگاه برق خورشیدی را تولید و روانه بازار کند که قابل حمل است و به دلیل طراحی خاصی که دارد در نهایت با زدن یک کلید راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون ستاد نقشه جامع علمی کشور درباره مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور در سال دو بار می‌تواند برگزار شود و آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ستاد نقشه جامع علمی کشور درباره مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور سالی دو بار برگزار می‌شود و این آزمون دو سال اعتبار خواهد داشت و 40 درصد سوابق تحصیلی و 60 درصد آزمون اختصاصی ملاک خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکم صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، مجید ملکی نجف آبادی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور که در دوره اسلام ناب شرکت کرده اند با همراهی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در واکنش به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و تلاش این کشور در راستای عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل در میدان فلسطین تهران تجمع کردند و شعار‌های ضد آمریکایی و اسرائیلی سر دادند. در این تجمع دانشجویان با حمل پلاکارد‌هایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهرماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 25 تیرماه آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ماده واحده "تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده بود، توسط رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.