دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت که آیین‌نامه دولت در برخی از موارد برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون است و باید هیات تطبیق مصوبات به آن ورود کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله رجبی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در حرم امام رضا (ع) برگزار شد. سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بیست و هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویان کشور که در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر رضوی برگزار...

خبرگزاری مهر

موضوع تفاهم نامه همکاری به منظور تبادل دانشجویان، اساتید و انجام پژوهش های مشترک با حضور مقامات سیاسی و دانشگاهی ایران و نیکاراگوئه در یک نشست آنلاین بررسی شد.

خبرگزاری مهر

آزمون کتبی دانشنامه / گواهینامه دندانپزشکی 1401 در آذرماه برگزار می شود. داوطلبان واجد شرایط باید در شهریورماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک سیارک به ارتفاع تقریبی یک آسمان‌خراش 50 طبقه فردا (یکشنبه) از فاصله چند میلیون کیلومتری زمین عبور می‌کند که این نزدیک‌ترین فاصله عبوری آن از زمین در 100 سال اخیر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه واشنگتن موفق به ساخت یک کلید غیرفرار مبتنی بر سیلیکون شدند که از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد است. این کلید نور را از طریق استفاده از ماده تغییر فازدهنده و گرمکن گرافنی دستکاری می‌کند. چنین قطعه‌ای برای کاهش مصرف انرژی مراکز داده قابل استفاده است. به تازگی مقاله‌ای با عنوان Ultra-low-energy programmable non-volatile silicon photonics...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پارک علم وفناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستری برای همکاری شتاب دهنده‌های فناوری با پارک و تقویت و حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا با انتشار فراخوانی شتاب دهنده‌های فناوری پذیرش می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی که از روز سه‌شنبه 14 تیر آغاز شده بود، امروز شنبه 25 تیرماه پایان می‌یابد. داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان...

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی امروز 25 تیرماه پایان می یابد.