دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

«وزارت آموزش و پرورش موظف است نسبت به ایجاد سوابق تحصیلی دانش آموزان اقدام نماید به گونه‌ای که برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی از سال تحصیلی 1402- 1403 و به بعد همه فارغ‌التحصیلان دارای سوابق تحصیلی باشند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی ازدانشجویان دانشگاه‌های ایران طی نامه‌ای به جوانان و دانشجویان کشور‌های اسلامی تاکید کردند: این همه وادادگی و سازشکاری دول عربی در مقابل اسرائیل جای حیرت است که جزئیات آن به شرح زیر است: جوانان و دانشجویان غیور و باشرافت امت و ممالک اسلامی مدتی است که بحرانی دیگر به قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمین روی آورده است و زخمی کهنه از دل آن سرباز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده "تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه تکمیل سیاست‌های سنجش و پذیرش دانشجو توسط رئیس جمهور ابلاغ شد و سازمان سنجش موظف است براساس آن کنکور 1402 را برگزار کند.

وب‌گاه عصر ایران

این سیارک که اندازه‌ای مشابه یک آسمان خراش 50 طبقه دارد در روز یکشنبه (17 ژوئیه / 26 تیر) در نزدیک‌ترین فاصله خود نسبت به زمین طی 100 سال اخیر قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در سومین و آخرین جلسه خود در مجموع 10 ماده طرح سامامدهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی را به اتمام رساند. ایجاد سامانه جامع شفافیت، ساماندهی شخصیت حقوقی در حکم نهاد عمومی غیر دولتی، مشمول قوانینی از جمله مبارزه به فساد، ممنوعیت بکاگیری دوشغله‌ها و بازنشسته‌ها به عنوان هیات علمی از جمله مهمترین مفاد این طرح است.

خبرگزاری مهر

ماده واحده «تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب 15 تیرماه 1400» از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علیمه سراسر کشور به ظرفیت‌های پویای قم در حوزه فرهنگ و هنر اشاره و تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های نظام اسلامی باید در مسیر ارتقا و تعالی جامعه اسلامی قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده "تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب 1400/04/15" به شرح ذیل است: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشتکار با اعلام این خبر اظهار داشت: این دانشگاه بنا بر رسالت و مأموریت خود و همسو با سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تقویت و توسعه دوره‌های مهارتی آموزش عالی مطابق با نیاز فعلی و آینده مشاغل، اقدام به تدوین و تصویب بیش از 47 عنوان برنامه درسی جدید در مقطع کاردانی برای پذیرش مهرماه 1401 نموده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آن‌ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز شنبه 25 تیرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 5 ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخاب واحد ترم تحصیلی تابستان دانشگاه علم و صنعت از امروز 25 تیر ماه آغاز شد و تا 29 تیر ماه ادامه خواهد داشت و دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام و اخذ واحد به سامانه گلستان این دانشگاه مراجعه کنند. شروع ترم تابستانی دانشگاه علم و صنعت نیز از دوم مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه خواهد بود. دانشجویان برای شرکت در نیم‌سال تابستانی می‌توانند به معاونت...

خبرگزاری مهر

نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) 31 تیرماه 1401 برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند متن خطبه را از وبگاه باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی www.bookRc.ir دریافت و در روز‌های 27 و 28 تیرماه پس از بارگزاری سئوالات آزمون در این وبگاه در فاصله زمانی 9 تا 24 در این آزمون برخط شرکت کنند. این آزمون برخط برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و دانش‌آموزان برگزار می‌شود و به ازای هر 100...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1400 می‌توانند از روز 28 تیرماه کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده و 31 تیرماه در آزمون شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 40 هزار استاد و 281 هزار دانشجوی عضو سامانه همانندجو از 675 مؤسسه، در 6 ماهه دوم سال 1400 نزدیک به 156 هزار درخواست همانندجویی از این سامانه ثبت کرده‌اند.