یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته / محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش تا روز شنبه 18 تیر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی...

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - تصویب اعتبار 500 میلیارد تومانی برای توسعه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در سفر اخیر هیات دولت به این خطه از عزم دولتمردان به حمایت از تولید دانش بنیان حکایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز در مراسم افتتاح ساختمان رویش در پردیس پژوهش علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و همچنین رونمایی از چند محصول دانش بنیان در جمع خبرنگاران گفت: بنده از وزیر علوم و دانشگاه تربیت مدرس به خاطر تمرکز روی حوزه‌های فناوری تشکر می‌کنم. معتقدم باید یک جهت گیری جدید در حوزه پژوهش با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی صورت...

خبرگزاری مهر

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 18 تیر تمدید شد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لذا جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه جهادی در درجه اول متوجه ما روحانیون است که لباس نوکری امام‌زمان (ع) را بر تن داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهار محصول فناورانه شرکت های دانش بنیان دانشگاه تربیت مدرس امروز با حضور سورنا ستاری معاون علم وفناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت مارال پوشش نانو از نتایج مثبت استفاده از پوشش فوق آبگریز نانویی این شرکت در استخر‌های پرورش ماهی خبر داد. سیدامیرحسین سیدمهدی، مدیرعامل شرکت مارال پوشش نانو می‌گوید: «برای تست‌های میدان و بررسی عملکرد پوشش فوق آبگریز پلی یورتان، این پوشش‌ها در ایلام روی دیواره استخر پرورش ماهی مورد بررسی قرار گرفت که نتایج رضایت‌بخش بود. در ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم پر فیض دعای عرفه با قرائت حجت الاسلام شهیدی و عزاداری کربلایی محسن عراقی 18 تیر ماه 1401 از ساعت 14:30 به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم از تهیه نسخه نهایی پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی و ترویج ازدواج دانشجویی در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبرداد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتظار بیرون آمدن عکس از جلسه آزمون کنکور سراسری را داشتیم و هنوز وسیله ای نداریم که بتوان از اینکار جلوگیری کرد.