یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران از تبدیل نوع استخدام کارکنان خدمات قرارداد خدماتی به قرارداد معین خبر داد و گفت: شیوه‌نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران نیز اصلاح شد.

خبرگزاری مهر

پرونده برگزاری کنکور سراسری 1401 بسته شد. این دوره از آزمون با ارائه پاسخنامه های جداگانه برای دفترچه های عمومی و اختصاصی و دستگیری گسترده متقلبان خبرساز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی 20 هزار دانشجو برای شرکت در طرح دستیار فناوری خبر داد و گفت: در اجرای طرح ملی ترویج کارآفرینی به 30 هزار دانشجو اعتبار یک میلیون تومانی برای شرکت در دوره های کار آفرینی اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای رسالت دانشگاه‌ها جهت تحقق شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور 20 تیر با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و تقی زاده، ریاست دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: جهت گیری جدیدی را باید در حوزه پژوهش شروع کنیم و آن جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در پژوهش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس در برنامه صف اول درباره کنکور سراسری 1401 درباره روند برگزاری آزمون سراسری گفت: داوطلبان فقط یک روز را می‌بینند، اما در واقع فرآیند آزمون سراسری یک فرآیند یک ساله است. مرحله قبل از آزمون، روز آزمون و بعد از آزمون است. مرحله اول قبل از آزمون مرحله تولید سوال است که از بانک سوال استخراج می‌شود و دفترچه‌های متعدد را تشکیل می‌دهد. پورعباس...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساختمان رویش در پردیس پژوهش پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد و با شروع فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران هلندی در مقاله‌ای که به تازگی منتشر کرده‌اند از کشف جدید خود پرده برداشتند. آن‌ها روشی یافته‌اند که با استفاده از آن می‌توان میزان نانوپلاستیک‌های بدن را محاسبه کرد. این روش هم برای پژوهشگران محیط‌زیست و هم برای پژوهشگران پزشکی پیشرفتی بزرگ محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها از محل یک دهم درآمد اختصاصی و همچنین یک دهم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود، موظف به ساخت خوابگاه‌های متاهلی برای دانشجویان هستند.

خبرگزاری دانشجو

محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه‌های وزارت علوم و اقدامات آن در حوزه جوانی جمعیت گفت: اولین کاری که در این مورد صورت گرفت تشکیل ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بود که رئیس موسسه جمعیت شناسی وابسته به وزارت علوم به عنوان دبیر این موسسه منصوب شد. خوشبختانه بند‌های قانونی که در قانون جوانی جمعیت و حکم‌هایی که مربوط...