یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره مهندسی فناوری کسب و کار دیجیتالی با نگاه به آینده بازار و مارکتینگ در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زلزله ای به بزرگای 4.1 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 13 و 45 دقیقه و 46 ثانیه منطقه کنگ را در استان هرمزگان لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با خرید بیش از هزار عنوان کتاب مورد نیاز دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، تازه‌های کتاب کتابخانه را به زبان‌های فارسی و انگلیسی ارائه کرد. فاطمه ثقفی با اعلام این خبر گفت: این کتابخانه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، با هدف تأمین نیاز‌های اطلاعاتی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران به بررسی،...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: تدوین و ابلاغ شرح وظایف مراکز مطالعات و دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی کشور موجب تقویت نقش این مراکز در توسعه آموزش خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت با اشاره به تشکیل نخستین جلسه شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان در عصر روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور، گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان ارائه و یکی از مهم‌ترین مباحثی که در این میان مطرح شد و آیت‌الله رئیسی نیز بر آن تاکید بسیار کردند، مسئله لزوم افزایش سرمایه صندوق نوآوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی قانون جهش تولید دانش بنیان را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از تاکید و تایید شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان برای افزایش سرمایه این صندوق خبر داد و گفت: در اولین جلسه این شورا ریییس جمهور از سازمان برنامه و بودجه خواست تا به فوریت، مراحل قانونی این افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار دهد.

خبرگزاری مهر

دفترچه سوالات گروه آزمایشی زبان های خارجی کنکور 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشگاه علم و فناوری هنگ‌کنگ یک پیل سوختی هیدروژنی جدید ساخته‌اند بادوام‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه های قبلی است.