جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 1401 و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز جمعه 4 شهریور ماه برگزار می‌شود. حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون متقاضیان رشته‌های امتحانی با آزمون برای مشاهده و پرینت از روز سه‌شنبه اول شهریور...

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانه‌ای با 600 امضا در اعتراض به مدیریت عبدالرضا سیف در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران خبرساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صادق زیباکلام، نظرات جالبی را در خصوص رضا شاه به زبان آورد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی اخیرا در سخنانی فلسفی به چالش "علم بهتر است یا ثروت؟" و "لزوم اشتغال دولتی برای همه" پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگار صداوسیما در ویدیویی از مخاطبین خود خواست نظرات خود در مورد «همجنس‌گرایی در ایران» را کامنت کنند تا در گزارش خود از آنها استفاده کند!

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: عدم وجود نظام ارتباطی با معلمان و دستیابی به سودی که وعده داده شده بود، ازجمله چالش‌های این مجموعه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی تقریبا 4 ماه از جراحی اقتصادی دولت و افزایش قیمت کالاها می‌گذرد که در این مدت تاکنون 4 مرحله نیز یارانه نقدی نیز برای سرپرستان خانوار واریز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از تعیین حداقل سن 30 و حداکثر 75 برای داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در هنگام ثبت نام خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه حریق مجتمع پزشکی که در ساعت 22:02 یکشنبه شب (30 مردادماه) کیانپارس خیابان 14 در رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات‌قضات بعد از پایان محاکمه متهم ردیف اول را به اتهام قتل به قصاص و به جرم جنایت در میت به دوسال حبس، 74ضربه شلاق و یک‌دهم دیه محکوم کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در اسفند ماه 1400، وی با حکم معاون پژوهشی دانشگاه به سمت معاون مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه‌ها منصوب شده بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: عدم وجود نظام ارتباطی با معلمان و دستیابی به سودی که وعده داده شده بود، ازجمله چالش‌های این مجموعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش از جمله مدرسه سازی و تکمیل زیرساخت‌های پرورشی و ورزشی پیش بینی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور پررنگ و دست بالای دولت در اقتصاد ایران، باعث شده است تا در موسسات و دستگاه‌های دولتی طیف متنوعی از قراردادهای استخدامی برقرار باشد. مجلس در حال کلیات طرح ساماندهی این گروه از کارکنان دولت است.