چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانا

علی احمدی گفت: با توجه به رصد فراوان و بازدیدها و بررسی‌هایی که انجام شده، تا این لحظه هیچ بیماری اسهالی و گوارشی که مرتبط با آلودگی آب باشد گزارش نشده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کسی که فضای دانشگاه فرهنگیان را تجربه کرده است، قطعاً آمادگی بهتری برای معلم شدن دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: المپیادهای نانو و سلول‌های بنیادی بدون سهمیه کنکور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و استقبال‌های خوبی از آن صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

نوری، وزیر آموزش و پرورش: آقای رئیس جمهور گفتند منتی برسر معلمان نیست، ما از معلمان بخاطر 11 سال تاخیر در اجرای طرح رتبه بندی معذرت‌خواهی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان طرح مهر‌آفرین باید یک دهه پیش تبدیل وضعیت می‌شدند اما متأسفانه از شمول متولی هم خارج شدند که باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو ایران در سال 1400» منتشر شد. این گزارش به اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته در خصوص برنامه‌های سند گسترش کاربرد فناوری نانو (مصوب هیئت‌وزیران) و تشریح عملکرد ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در قالب 5 فصل پرداخته است. در فصل نخست، وضعیت دستیابی به اهداف کلان پیشرفت فناوری نانو در کشور بیان شده است. بر این اساس،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنان نوشت: وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه تاکنون 13 میلیون و 900 هزار دانش آموز ثبت نام شده‌اند و عمده آنها که باقی مانده‌اند، کلاس دهمی هستند، گفت: توصیه و درخواست ما این است ثبت نام هر چه زودتر انجام شود تا کلاس‌بندی و ساماندهی نیرو برای ابتدای سال تحصیلی سریع‌تر انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر حاتمی اظهار داشت: امروز کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از مهمترین کشورهای تاثیرگذار، در ایجاد نظم منطقه‌ای و شکل دهی به ساختارهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی این منطقه نقش آفرین است.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مسئله محور نبودن آموزش‌های اقتصادی ما موجب شده دانش آموزان از مراکز دیگری خارج از آموزش و پرورش نیازهای خود را برطرف کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز ارزشیابی و سنجش کیفیت آموزش و پرورش در واکنش به برخی شابعات پیرامون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور گفت: از این به بعد دو نوبت در سال کنکور برگزار می شود. سابقه تحصیلی40 درصد قطعی است و برای سال بعد نیز امکانات هماهنگی برای تسری به پایه‌های دهم و یازدهم داریم.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.

خبرگزاری تسنیم

باید معیارهای واحدی بین نمایش در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی حاکم باشد از سوی دیگر در اصل نظارت بر تولیدات تصویری، اختلافی با صدا و سیما نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در همایش فرماندهان و مدیران ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی به یک قدرت مهم منطقه‌ای و نقش آفرین در جهان تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر سلامی گفت: خطرناک ترین راهبرد دشمن و ویرانگرترین تهدیدی که انتخاب کرده حمله به قلب ها و ذهن‌هاست.