دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش صنایع‌دستی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، گامی مؤثر برای اشتغال‌زایی است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
آموزش صنایع‌دستی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، گامی مؤثر برای اشتغال‌زایی است

به‌گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، نشست اداره کل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی با قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور مدیران کل و کارشناسان معاونت صنایع‌دستی و سردار گودرزی معاون آموزش و توانمندسازی، غلامرضا راسخی مدیر طرح و توسعه و جعفر بختیاری کارشناس آموزش قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

ویدا توحدی مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی در حاشیه این نشست گفت: در این نشست موضوعات مختلفی در راستای همکاری دوجانبه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جلوگیری از اتلاف وقت نیروهای وظیفه از طریق آموزش صنایع‌دستی، هنردرمانی، گسترش فعالیت‌های مفید، ایجاد زمینه و علاقه برای اشتغال در آینده و ورود به بازار کار از طریق مهارت‌آموزی و توانمندسازی در تولید و تجارت، آشنایی با قوانین و ضوابط اشتغال، در نظر گرفتن امتیاز برای اعطای مجوزهای مرتبط، آشنایی با امکانات فضای مجازی برای دسترسی به بازارهای فروش داخلی و خارجی اشاره کرد.

وی افزود: قرار است در گام بعدی با تشکیل شورای برنامه‌ریزی موارد مطرح شده در نشست وارد مرحله اجرایی شود. توحدی اظهار امیدواری کرد از طریق هم‌افزایی ایده‌ها و امکانات بتوانیم در آینده شاهد بهبود چشمگیر وضعیت اشتغال جوانان در زمینه تولید و تجارت صنایع‌دستی باشیم. پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ستاد کل نیروهای مسلح

وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
آموزش صنایع‌دستی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، گامی مؤثر برای اشتغال‌زایی است 2