پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس اردیبهشت ماه پرداخت شد به گزارش عرشه آنلاین، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس اردیبهشت ماه پرداخت شده و تلاش داریم با دستان توانمند شما عزیزان، این پرداختی‌ها به صورت ماهانه انجام شود؛ استان‌هایی که در ارسال ابلاغ‌های موظف و غیر موظف تأخیر داشته باشند، حق‌التدریس‌شان نیز دیر پرداخت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه آزمون استخدامی مربی و معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و این در حالی است که 33 مورد امتیازآور در قبولی قطعی پذیرفته‌شدگان مؤثر است. نتایج اولیه آزمون استخدامی مربی و معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و این در حالی است که 33 مورد امتیازآور در قبولی قطعی پذیرفته‌شدگان مؤثر است. به گزارش عرشه آنلاین، نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی (مربی پرورشی، تربیت بدنی...

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش درباره خبر «محرومیت دانش‌آموزان نابینا از آزمون بریل در امتحانات نهایی» توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای شنبه یا یکشنبه واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) برای فرهنگیان آغاز می شود. طی روزهای شنبه یا یکشنبه واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) برای فرهنگیان آغاز می شود. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از اعتراضات مستمر معلمان و فرهنگیان عدم پرداخت رفاهیات به آنها برخلاف سایر کارمندان دستگاههای دولتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش را هم با انتخاب معلمان تعیین خواهم کرد. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش را هم با انتخاب معلمان تعیین خواهم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در میزگرد فرهنگی صداوسیما بیان کرد:

وب‌گاه گسترش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که حق‌التدریس برای ماه اردیبهشت به معلمان پرداخت شده است و تلاش می‌شود تا این پرداختی‌ها به صورت ماهانه انجام شود. او همچنین افزود که در صورت تأخیر در ارسال ابلاغ‌های موظف و غیر موظف توسط استان‌ها، حق‌التدریس آن‌ها نیز به تأخیر خواهد افتاد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با اشاره به اینکه بیشترین کلاس‌های درس تخریبی در 9 منطقه تهران قرار دارند، گفت: انبوه‌سازان منطقه 22 مدرسه نسازند پایان کار از شهرداری دریافت نمی‌کنند.

وب‌گاه گسترش

شروع پذیرش اسکان موقت فرهنگیان تابستانی در هفته جاری آغاز شده و تا تاریخ 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

مدیر محصول شبکه شاد از فراهم شدن امکان گزارش دادن مشکلات حوزه امتحانی در صفحه اصلی شبکه شاد برای دانش‌آموزان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، فرایند اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته جاری آغاز و تا بیستم شهریور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پلتفرم شاد این امکان ایجاد شده است که دانش آموزان می توانند شرایط حوزه امتحانی خود را به کارشناسان آموزش و پرورش گزارش دهند. در پلتفرم شاد این امکان ایجاد شده است که دانش آموزان می توانند شرایط حوزه امتحانی خود را به کارشناسان آموزش و پرورش گزارش دهند. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر محصول شبکه شاد با بیان اینکه در صفحه اصلی شبکه شاد بخشی برای گزارش مشکلات حوزه امتحانی دانش‌آموزان ایجاد...

خبرگزاری تسنیم

نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، 36 گروه برای پذیرش در این مشاغل امتیاز دارند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: فرآیند هدایت تحصیلی از ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم آغاز شده و همچنین دانش آموزان پایه هفتم وارد فرآیند هدایت تحصیلی شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ششمین روز تبلیغاتی رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز از ساعت 14:30 تا 16:00 با حضور آقای علیرضا زاکانی در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگردهای فرهنگی برای تبلغات انتخابات ریاست جمهوری در پنجشنبه و جمعه آخر هفته برگزار شد. در این میزگردها دو داوطلب ریاست جمهوری در آستانه انتخابات نظرات جالبی در حوزه زنان مطرح کردند.