پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «پیشنهاد کاهش ساعات آموزشی در برنامه درسی ملی داده شده است تا زمان بیشتری برای فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.»

وب‌گاه تابناک

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد کاهش ساعات آموزشی در برنامه درسی ملی داده شده است تا زمان بیشتری برای فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد کاهش ساعات آموزشی در برنامه درسی ملی داده شده است تا زمان بیشتری برای فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر یک دانش آموز دختر معلم را مورد ضرب و شتم قرار داد. پدر یک دانش آموز دختر معلم را مورد ضرب و شتم قرار داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون دادستان جیرفت از دستگیری ضارب معلم در این شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی با بیان اینکه می‌شود برای مردم کار کرد و تمام مردم را پای کار آورد، مطرح کرد: اگر ذره‌ای احساس کنم که سایر کاندیدها بتوانند اقدامات بنده را دنبال کنند، حضور در انتخابات را برای خود حرام می‌دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر برنامه درسی ملی برای کاهش زمان آموزش دروس در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و اردویی برای کاهش مصرف دخانیات در میان نوجوانان اجرا می‌شود. معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر برنامه درسی ملی برای کاهش زمان آموزش دروس در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و اردویی برای کاهش مصرف دخانیات در میان نوجوانان اجرا می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدت زمان داده شده به فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد مشمولانی که در وضعیت عدم احراز رتبه جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار دارند قابل تمدید نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر برنامه درسی ملی برای کاهش زمان آموزش دروس در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و اردویی برای کاهش مصرف دخانیات در میان نوجوانان اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد کاهش زمان آموزش دروس برای تمام دوره های تحصیلی است و این موضوع در سند تحول پرورشی که در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده، آمده است، بنابراین قطعاً برنامه درسی ملی مدارس تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از دانش آموزان نسبت به سطح سوالات امتحان نهایی درس زبان برای پایه دوازدهم معترض شدند بسیاری از دانش آموزان نسبت به سطح سوالات امتحان نهایی درس زبان برای پایه دوازدهم معترض شدند به اعتقاد این دانش آموزان سطح امتحان زبان بسیار فرارتر از کتاب درسی بوده است

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر آموزش و پرورش در توضیح فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی 1403-1404 اظهار کرد که شهریه این مدارس بر اساس خدمات و شاخص‌های آموزشی و تربیتی آنها، به صورت منطقه‌ای در سراسر کشور تعیین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی با بیان اینکه باید طوری کار کنیم که همه دانش آموزان طعم عدالت را بچشند، گفت: ما باید مدرسه یاری را ترویج کنیم. صحرایی با بیان اینکه باید طوری کار کنیم که همه دانش آموزان طعم عدالت را بچشند، گفت: ما باید مدرسه یاری را ترویج کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: در...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: در مجموعه طرح‌های آموزشی با اسم «یادگار ابراهیم» 5000 کلاس درس در استان خراسان رضوی ساخته خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات ثبت‌نام هشتمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران و اولین آزمون سال 1403 از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور اعلام شد. جزییات ثبت‌نام هشتمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران و اولین آزمون سال 1403 از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص...