چهارشنبه 6 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش را هم با انتخاب معلمان تعیین خواهم کرد. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش را هم با انتخاب معلمان تعیین خواهم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در میزگرد فرهنگی صداوسیما بیان کرد:

وب‌گاه گسترش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که حق‌التدریس برای ماه اردیبهشت به معلمان پرداخت شده است و تلاش می‌شود تا این پرداختی‌ها به صورت ماهانه انجام شود. او همچنین افزود که در صورت تأخیر در ارسال ابلاغ‌های موظف و غیر موظف توسط استان‌ها، حق‌التدریس آن‌ها نیز به تأخیر خواهد افتاد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با اشاره به اینکه بیشترین کلاس‌های درس تخریبی در 9 منطقه تهران قرار دارند، گفت: انبوه‌سازان منطقه 22 مدرسه نسازند پایان کار از شهرداری دریافت نمی‌کنند.

وب‌گاه گسترش

شروع پذیرش اسکان موقت فرهنگیان تابستانی در هفته جاری آغاز شده و تا تاریخ 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

مدیر محصول شبکه شاد از فراهم شدن امکان گزارش دادن مشکلات حوزه امتحانی در صفحه اصلی شبکه شاد برای دانش‌آموزان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، فرایند اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته جاری آغاز و تا بیستم شهریور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پلتفرم شاد این امکان ایجاد شده است که دانش آموزان می توانند شرایط حوزه امتحانی خود را به کارشناسان آموزش و پرورش گزارش دهند. در پلتفرم شاد این امکان ایجاد شده است که دانش آموزان می توانند شرایط حوزه امتحانی خود را به کارشناسان آموزش و پرورش گزارش دهند. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر محصول شبکه شاد با بیان اینکه در صفحه اصلی شبکه شاد بخشی برای گزارش مشکلات حوزه امتحانی دانش‌آموزان ایجاد...

خبرگزاری تسنیم

نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، 36 گروه برای پذیرش در این مشاغل امتیاز دارند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: فرآیند هدایت تحصیلی از ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم آغاز شده و همچنین دانش آموزان پایه هفتم وارد فرآیند هدایت تحصیلی شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ششمین روز تبلیغاتی رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز از ساعت 14:30 تا 16:00 با حضور آقای علیرضا زاکانی در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگردهای فرهنگی برای تبلغات انتخابات ریاست جمهوری در پنجشنبه و جمعه آخر هفته برگزار شد. در این میزگردها دو داوطلب ریاست جمهوری در آستانه انتخابات نظرات جالبی در حوزه زنان مطرح کردند.

وب‌گاه عصر ایران

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور، 14 اردیبهشت1403 در سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه میزگرد فرهنگی صداوسیما با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این نشست گفت: نگاه ما به حوزه فرهنگ نگاه تمدنی است. در فرهنگ غرب مبنا فرد است و پاسخ به خواست افراد است. وی افزود: به همین خاطر در فرهنگ غربی انسان بسیار خودخواه می‌شود و میزان فداکاری او کم می‌شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه مشرق نیوز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به نامزدهای چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، چند پرسش اساسی را در سه بخش اقتصاد، فرهنگی و سیاست خارجه مطرح کرد.