چهارشنبه 6 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

اسماعیلی رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت گفت: مراسمات اربعین شهید رئیسی از پنج شنبه 7 تیر در مصلی تهران آغاز می شود و در مشهد و نجف نیز برنامه خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به مطالب مطرح شده در برنامه تلویزیونی میزگرد سیاسی که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما باید تحریم را حل کنیم اگر نتوانیم تحریم را حل کنیم کاسبان تحریم تا دلتان بخواهد می‌خورند و پول‌هایی را گم و گور می‌کنند که هیچ کسی نمی‌فهمد کجاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد. صندوق بازنشستگی کشوری به سوالاتی پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت پاسخ داد. در پی سوالات و ابهاماتی که اخیراً در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم...

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: خوب نیست که آدم در صدا و سیما بیاید و بگوید که «بگم؟» همین «بگم‌ها» ما را به اینجا رسانده است.

وب‌گاه گسترش

محمود کریمی بیرانوند گفت: مطابق آمار مراکز رسمی داخلی و بین‌المللی در سال 1402، خالص اشتغال ایجادی 775هزار نفر، کد بیمه شغل جدید بیش از 900هزار نفر و فرصت‌های شغلی جدید صحت‌سنجی‌شده در سامانه رصد اشتغال وزارت کار یک میلیون نفر بوده که کمترین نرخ بیکاری در دهه‌های اخیر را رقم زده و پس از سال‌ها نرخ بیکاری ایران از ترکیه کمتر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش فرهنگیان برای ایران، حامیان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه‌شنبه) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. در ابتدای همایش، چند تن از نمایندگان معلمان و بازنشستگان به ایراد سخن پرداختند و مطالباتی در زمینه تکریم فرهنگیان، اجرای طرح رتبه‌بندی بازنشستگان، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، رفع مشکلات بیمه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر قرار است مملکت درست شود، بدون کارهای تیمی و تفکر نقادانه درست نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مستند تبلیغاتی انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

مدارس غیردولتی، علاوه بر خدماتی که ارائه می‌کنند، دارای تأثیر بسیار قوی هستند و برخی از حامیان آنها، افراد معروفی هستند که در شوراها و مراجع تصمیم‌گیری آموزش و پرورش حضور دارند و در برخی مواقع حتی اجازه ورود بازرسان به مدارس خود را نمی‌دهند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرونده تخلف برای چند مدیر مدرسه در اهواز به دلیل خدمات‌رسانی نکردن و تعطیل بودن مدارس برای ثبت نام و انجام امور دانش‌آموزان تشکیل شد.

وب‌گاه گسترش

نامزد انتخابات برای ریاست جمهوری باور دارد که توسعه کشور با یک سیستم آموزش و پرورش قوی ممکن است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دادگاه‌های کشورهای عضو بریکس اقدامات قضایی مناسبی در خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا اتخاذ کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گردهمایی فرهنگیان و دانشجو معلمان با حضور سعید جلیلی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. جلیلی در ابتدا گفت: به عنوان کسی که در ابتدا چشمم را باز کردم و در خانواده معلم و آموزش پرورش بودم، یکی از افتخارات من این است که خود را منتسب به آموزش و پرورش میدانم. وی افزود: عزیزانی که در این محیط بودند چه معلم و دانش آموزان همیشه شاهد بودیم...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی سؤالات و ابهاماتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در پی سؤالات و ابهاماتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و موانع اجرای برنامه هفتم پیشرفت (برنامه هفتم توسعه سابق) مطرح شده است.