چهارشنبه 6 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم که اگر روزی و روزگاری قدرت و اختیاری پیدا کردم، قطعاً به معلمان توجه کنم چرا که این معلم است که فرزندان ما را تربیت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: در گام اول انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگی ایجاد شد اما نیاز به دگردیسی داریم. اسم این دوره را فصل پروانگی گذاشتم، پیله باید شکافته شود و موجودی جدید خلق شود و آغاز آن از تحول در نظام آموزش و پرورش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: اینترنت جزو کالاهای اساسی است و از این موضع تدافعی باید بیرون آییم و باید حکمرانی اینترنت جهانی را بدست گیریم، زیرا دانش فنی و ابزار این حوزه را در اختیار داریم و می‌توانیم در 10 سال آینده حکمرانی اینترنت در جهان را داشته باشیم؛ در این زمینه سازوکارها باید اصلاح شود و به اینترنت سریع، سالم و آسان در دسترس نیاز داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف روز گذشته در برنامه تبلیغاتی‌اش در صداوسیما حضور یافت و به سوالات کارشناسان پاسخ داد. محمدباقر قالیباف روز گذشته در برنامه تبلیغاتی‌اش در صداوسیما حضور یافت و به سوالات کارشناسان پاسخ داد. قالیباف گفت در فضای مجازی بدون شک باید محدودیت‌هایی ایجاد کنیم که ولنگاری نباشد

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین زمان تربیت پذیری کودکان از سه سالگی تا هشت سالگی است. زمان مدرسه رفتن فرزندان ما مبنای اسلامی و ملی ندارد. یادگیری مهارتی که منجر به شغل شود حائز اهمیت است. به عنوان یک جراح و استاد دانشگاه به شما می‌گویم نصف زمانی که تحصیل کردم، اضافی بوده است؛ بنابراین نباید فرزندانمان را به حال خود رها کرد. جدی ترین برنامه من در وزارت آموزش و پرورش خواهد بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به نامگذاری دولت خود با عنوان «دولت خانواده» اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع خانواده دارم و اسم دولت خود را دولت مردم و خانواده نام نهادم زیرا پدر و مادر خود را فدای سعادت فرزندان می کنند، فرزندان در این بستر خانواده رشد می کنند و آن را به جامعه تسریع می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پخش برنامه «میزگرد فرهنگی» با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان در شبکه دو سیما آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در یکی از برنامه های انتخاباتی خود درباره تماشای مسابقات تیم فوتبال تراکتور سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاید ما نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریست جمهوری تاکید کرد: در مورد لایحه‌هایی که بر زمین مانده اگر نیاز به بازنگری داشته باشد حتما بازنگری خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن های اسلامی سیزده دانشگاه در پیامی به کاندیداهای ریاست جمهوری در خواست معرفی کابینه ووزرا را کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به نامزد‌های چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، چند پرسش اساسی را در سه بخش اقتصاد، فرهنگی و سیاست خارجه مطرح کرد. متن این نامه به شرح زیر است: آقایان: مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سلام علیکم. احتراماً...

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز، از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: 3.5 میلیون مترمربع طی 33 ماه به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.