شنبه 9 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

بر اساس قانون بوجه سال 1403 وزارت نفت مکلف است معادل 200 هزار میلیارد ریال نفت خام قیر را با قیمت 50 درصد بورس به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز پنجشنبه، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 2 مرداد 1360 برگزار شد و محمدعلی رجایی با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب، هدایت قوه مجریه را برعهده گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، احداث مهدکودک در دانشگاه‌ها برای فرزندان کارمندان و اساتید نه تنها یک ضرورت اجتماعی است بلکه می‌تواند اثرات مثبت فراوانی را برای دانشگاه‌ها، کارکنان، و جامعه به همراه داشته باشد. براساس آمار‌های موجود، بیش از 60 درصد والدین شاغل با مشکل یافتن مراقبت مناسب برای کودکان خود مواجه هستند. این مسئله به خصوص در محیط‌های دانشگاهی که اساتید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانوراده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک معلم به خبرآنلاین می‌گوید: «معلمان خرید خدمات ضمن اینکه، دریافتی ناچیزی از تدریس دارند، در برخی مواقع هم حقوقشان به طور کامل و منظم پرداخت نمی‌شود؛ به‌طوری که در برخی مواقع تا سه ماه هم حقوقی دریافت نمی‌کنند. هم‌چنین این قشر در ایام تعطیلات و تابستان نیز از حقوق و بیمه بی‌بهره‌اند.»

وب‌گاه فرارو

قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه 18 اسفند 1402 آزمون آموزگاری برگزار و بدین ترتیب 28 هزار معلم برای جذب در آموزش و پرورش انتخاب می‌شوند گفت: افراد انتخاب شده در مرحله ارزیابی و مصاحبه هستند و به‌زودی نتایج نهایی اعلام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدارس غیردولتی صرف‌نظر از خدماتی که ارائه می‌دهند، دامنه نفوذ بسیار نیرومندی دارند و برخی حامیان آنها، افراد سرشناسی هستند و در شوراهای رسمی و مراجع تصمیم‌گیری آموزش و پرورش حضور دارند و در برخی مواقع حتی اجازه ورود بازرسان را به مدارس خود نمی‌دهند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه 24 خرداد ماه، در میزگرد تخصصی اقتصادی شبکه یک در بیست دقیقه ابتدایی سخنان خود در رابطه با دیدگاه‌های اقتصادی خود اظهار داشت: دیدگاه اعتقادی من نسبت به وضعیت موجود و جایی که باید برویم و روشی که باید به آنجا برویم و دلیل نرسیدن به آن مطرح می‌کنم. وی عنوان کرد: حضرت علی (ع) از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه «میزگرد فرهنگی» انتخابات ریاست جمهوری با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و دو نفر از همراهانش (مصطفی غقاری و صدیقه السادات حجازی) و نیز با حضور 3 نفر از کارشناسان حسین انتظامی قائم مقام سابق وزارت ارشاد، الهام یاوری، مدیر سابق بنیاد ملی نخبگان، شهاب اسفندیاری، رئیس دانشکده صداوسیما به صورت زنده از شبکه 2 سیما پخش شد. قالیباف در این میزگرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع زن و خانواده مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است لذا زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

خبرگزاری تسنیم

نامزدچهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: موضوع فرهنگ یکی از موضوعات مهم هرجامعه ای است و نام دولت چهاردهم را به عنوان دولت خدمت و پیشرفت انتخاب کردیم؛ زیرا بر این باور هستیم که وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می‌زنیم یک برهم کنشی برمسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رقیب ما در این انتخابات، مفسدین اقتصادی، تورم و فقر است و با رقبای خود رفاقت داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرزند بنده در خارج از کشور در رشته‌ای تحصیل کرده که این رشته در داخل ایران نبوده و پس از فارغ التحصیلی به ایران برگشته و در حال فعالیت برای همین کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به غیر از سایر تجربیاتی که دارم، تجربه 33 ماهه در مدیریت شهری تهران را پشت سر گذاشته‌ام و از گذشته تاکنون برای مبارزه با فساد از گردن کلفت‌ترین افراد شروع کرده‌ام.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد که در سال تحصیلی 1404-1403، تقریبا 40 درصد از شهریه‌های مدارس غیردولتی در کشور بین 10 تا 20 میلیون تومان است و حدود 34 درصد دیگر از شهریه‌ها بین 20 تا 30 میلیون تومان تعیین شده است.