سه‌شنبه 19 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به ریاست سعیدرضا عاملی و با حضور اعضای این شورا در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. عاملی، در این جلسه اظهار کرد: تحول در علوم انسانی از آموزش و پرورش تا آموزش عالی و اشتغال مدنظر است به همین دلیل از همه ارکان این تحول برای ترسیم نقشه راه استفاده خواهد شد. رئیس شورای تحول و ارتقا علوم انسانی...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و انتظار به‌حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌ها خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است. چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین، اخیرا خبری درباره واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: ما امروز بیش از 45 سال است که تجربه حکمرانی و تلاش و کوشش را برای خدمت به مردم و آبادانی داشتیم و دارای تجربات خوبی و ناکامی‌هایی داشتیم که وقتی مرور می‌کنیم یک چهارچوب خواهیم داشت برای ادامه راه خدمت. وی افزود: شهید رییسی جهت دولت...

وب‌گاه گسترش

براین اساس در دو ماهه 1403، 56.9 هزار میلیارد تومان مالیات بر کالا و خدمات وصول شده است که بخش عمده آن مربوط به مالیات بر ارزش افزوده معادل 41.4 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. نرم افزار بیمه تکمیلی ملت به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به بازنشستگان طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت حقوق خرداد ماه 1403 کارکنان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش از جمله معلمان و فرهنگیان مشخص شد. زمان پرداخت حقوق خرداد ماه 1403 کارکنان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش از جمله معلمان و فرهنگیان مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس این خبر، حقوق خردادماه ماه شاغلان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش از بعد از ظهر پنج شنبه 31 خرداد ماه به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

براساس آخرین خبرها، حقوق خرداد 1403 فرهنگیان، تا امروز (چهارشنبه 30 خرداد 1403) واریز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

آزمون ورودی مدارس سمپاد برای پایه هفتم و دهم و مدارس نمونه دولتی برای پایه دهم در روزهای پنجشنبه 31 خرداد و جمعه اول تیر 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه در جوامع پیشرفته نشان می‌دهد که تمامی این کشورها از سیستم آموزشی و پرورشی قوی و کارآمد بهره مند هستند. نقش آموزش و پرورش در شکل دادن به نیروهای کاری متعهد، دانشجو، متخصص و ماهر بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری تسنیم

عضو پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اشتباه آموزش و پرورش در امتحانات هماهنگ پایه ششم و نهم گفت: آزمون‌های هماهنگ ملی باید در پایه پنجم و هشتم برگزار شود و هدف آن رتبه‌بندی دانش‌آموزان و مدارس نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرایند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال 1403 آغاز شد.