سه‌شنبه 19 تیر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که مراکز مشاوره آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان از واریز بیش 9 هزار و 849 میلیارد ریال سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت با پیگیری دستگاه قضایی این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش زمان واریز حقوق و حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد. وزارت آموزش و پرورش زمان واریز حقوق و حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، زمان واریز حقوق خرداد ماه کارکنان وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان شاغل به همراه موعد پرداخت حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر، گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است. وی افزود: ارزیابی شایستگی معلمی و بررسی صلاحیت‌های...

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طب سنتی و ایرانی ریشه در هویت ما دارد و آموزش آن به دانش‌آموزان باعث تقویت هویت ملی آن‌ها می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش در راستای شناسایی نیروی انسانی متخصص...

خبرگزاری تسنیم

دبیر طرح نهضت ملی سواد سلامت آموزی با بیان این‌که این طرح از تیرماه در 11 استان کشور آغاز می‌شود، گفت: سبک زندگی سالم به دانش‌آموزان در 250 مدرسه تهران آموزش داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به آغاز "طرح ملی نهضت سواد سلامت‌آموزی" گفت: نیاز داریم فرهنگ سلامت را از مهدکودک‌ها و مدارس اصلاح کنیم زیرا این امر باعث پیشگیری از بیماری‌ها می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از آنها خواست اجازه ندهند خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین انتظار به حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند کوچکترین تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانشجو

در راستای پیشبرد اهداف توسعه روابط در حوزه فرهنگی، ایران و روسیه در برپایی المپیاد‌های فرهنگی و مهارتی استعداد‌های جوان همکاری می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل و خلل در مسیر خدمت‌رسانی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزدانتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یک ایران پیشرفته مطابق آنچه خاستگاه انقلاب است داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

عضو پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «آثار روان‌شناختی و جامع‌شناختی آزمون هماهنگ در پایان دوره ابتدایی برای کودکان و نظام آموزش ابتدایی بسیار نگران‌کننده است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بهترین استفاده را از اینترنت خواهیم داشت، فیبر نوری را تا درب منازل می‌بریم و سرعت را 50 درصد افزایش می‌دهیم.