یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

هانیه عدالتی در یادداشتی که برای انتشار در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده شده، به معرفی نخستین جلد از مجموعه کتاب «من اهل بیت (ع) را دوست دارم» پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به ممنوعیت های فروش خوراکی های ناسالم و فاقد ارزش غذایی در بوفه مدارس اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برای اصلاح احکام بازنشستگان 1400 ارسال شد. نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برای اصلاح احکام بازنشستگان 1400 ارسال شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه ای به پور محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته معلمان بازنشسته 1400 برای صدور احکام شان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید عالمیان، معاون امور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی در خدمت نظام تعلیم و تربیت کشور است و به‌طبع هر خدمت و کاری انجام شود به‌مثابه این است که برای نظام تعلیم و تربیت کشور انجام شده است. هر اتفاق خوبی هم در دانشگاه فرهنگیان شکل بگیرد، خیر و برکت آن برای نظام و خانواده‌هایی است که فرزندان‌شان را در اختیار معلمان...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش بر ارتقای مرجعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: مسئول پرورش استعدادهای شناسایی شده هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد محمود حکیمی را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جهاد دانشگاهی درباره تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای صادر کرد جهاد دانشگاهی درباره تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت: آموزش‌وپرورش هنوز نتایج ارزیابی تکمیلی را اعلام نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به سوالات مکرر داوطلبان ارجمند مشاغل کیفیت بخشی...

خبرگزاری تسنیم

جهاد دانشگاهی درباره تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت: آموزش‌وپرورش هنوز نتایج ارزیابی تکمیلی را اعلام نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد.

وب‌گاه الف

سال تحصیلی جدید حدود 16 میلیون دانش‌آموز از فردا آغاز می‌شود؛ طبق آخرین آمار آموزش و پرورش هنوز 790 هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان معلمان ایران به مناسبت سال تحصیلی جدید در بیانیه ای سال تحصیلی جدید را برای دولت پزشکیان آزمون سختی خواند سازمان معلمان ایران به مناسبت سال تحصیلی جدید در بیانیه ای سال تحصیلی جدید را برای دولت پزشکیان آزمون سختی خواند در این بیانیه اعلام شد مهم‌ترین بستر تحقق شعار محوری دولت یعنی عدالت، حوزه آموزش است و بهترین بستر برای وفاق ملی توجه به یکی ازمهم‌ترین حقوق ملت یعنی حق آموزش...

خبرگزاری تسنیم

سال تحصیلی جدید حدود 16 میلیون دانش‌آموز از فردا آغاز می‌شود؛ طبق آخرین آمار آموزش و پرورش هنوز 790 هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آماده‌باش پلیس راهور برای مدیریت ترافیک معابر پایتخت همزمان با آغاز مهرماه، گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در معابر تهران لازم است که مردم زمان سفر خود را مدیریت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دمدیر عامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که صلاحیت 1700 راننده سرویس مدرسه تأیید شده است و سرویس مدرسه به 5600 دانش آموز متقاضی سرویس مدرسه که در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند، اختصاص می‌یابد.