سه‌شنبه 10 مهر 1403

آیت الله رییسی خط قرمزی جز خدمت به خدا و مردم نداشت / اخلاق را همواره رعایت می کرد و مبنای او همواره اخلاق بود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آیت الله رییسی خط قرمزی جز خدمت به خدا و مردم نداشت / اخلاق را همواره رعایت می کرد و مبنای او همواره اخلاق بود + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان در که ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ایشان خیلی جدیت در کار داشتند و حتی در برکناری هم تعارف با کسی نداشتند و خط قرمزی در زندگی شان جز خدا و خدمت به مردم اُشهِد بالله که نداشتند. وی افزود: هرچقدر به آقای رئیسی نزدیک تر می شدیم، کار بسیار سخت تر می شد...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان در که ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ایشان خیلی جدیت در کار داشتند و حتی در برکناری هم تعارف با کسی نداشتند و خط قرمزی در زندگی شان جز خدا و خدمت به مردم اُشهِد بالله که نداشتند.

وی افزود: هرچقدر به آقای رئیسی نزدیک تر می شدیم، کار بسیار سخت تر می شد زیرا او اهل آشنا بازی نبود آقای رئیسی اخلاق را همواره رعایت می کرد و مبنای او همواره اخلاق بود. خوب است که بعدها مرور شود بعضی از جابه جایی ها و برکناری های آقای رئیسی که خیلی هم نزدیک بودند به آقای رئیسی.

جهرمی گفت: در عین حال اینکه خیلی جدیت داشتند اخلاق را رعایت می کردند و به همه همکاران هم توصیه می کردند که اخلاق را رعایت کنند.