دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه اصناف برای ساخت مسکن داریم و خیلی راحت می‌توان در بخش خدمات و... از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به سهم 95 درصدی اصناف و پنج درصدی صنایع در تولید پوشاک، گفت: واحدهای صنفی - تولیدی پوشاک، با کمترین هزینه برای دولت، تبلیغات حداقلی و کیفیت بالا در حال فعالیت هستند با وجود این گاهی تسهیلاتی به بنگاه‌های صنعتی که سهم کوچکی در تولید پوشاک دارند، ارائه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست بررسی بازتاب اولین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته با حضور مقامات مسئول و تعدادی از فعالان صنف پوشاک برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حسب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های بهداشتی در صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی اصناف، امری الزام‌آور است. با توجه به هشدار‌های مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتاق اصناف ایران، حسب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به در پیش بودن موج ششم کرونا، به متخلفان به‌ویژه صنوف رستوران، اغذیه فروشی هشدار داد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از برخورد قانونی قاطع با واحدهای صنفی ناقض پروتکل‌های بهداشتی، بویژه با توجه به در پیش بودن موج ششم کرونا، خبر داد.

خبرگزاری میزان

اتاق اصناف ایران اعلام کرد با واحد‌های صنفی ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا، تاکید کرد که بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی برخورد خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس اتاق اصناف دامغان گفت: 82 درصد گروه هدف اصناف و کسبه این شهر تاکنون دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و در برابر این بیماری واکسینه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با واحدهای صنفی ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد قاطع قانونی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهوری گفت: اگرچه دولت حمایت از تولید داخلی را از راهبردهای اصلی خود می‌داند، اما در عین حال تولید کنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند.

خبرگزاری میزان

معاون اول رییس جمهور گفت: اگرچه دولت حمایت از تولید داخلی را از راهبرد‌های اصلی خود می‌داند، اما در عین حال تولید کنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی را از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی دولت برشمرد و گفت: اگرچه دولت حمایت از تولید داخلی را از راهبردهای اصلی خود می‌داند، اما در عین حال تولید کنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

پیش از این اعلام شده بود که آخرین مهلت زمان اعتراض به اوراق مالیاتی آنان تا 31 شهریورماه بود.

خبرگزاری مهر

مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی سه ماه تمدید شد.