دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی سه ماه تمدید شد.

خبرگزاری دانا

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه نجابت مردم مسئولیت و وظایف ما را بسیار سنگین می‌کند، اظهار داشت: باید با تمام ظرفیت بدنبال حل مسائل و مشکلات مردم باشیم تا اعتماد میان مردم و دولت دچار آسیب و خدشه نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی به مدت سه ماه تمدید شده است.

خبرگزاری میزان

بر اساس مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، موارد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی سه ماه تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معرو ف و نهی از منکر می‌گوید اهتمام جدی داریم که پوشاک و البسه نامتعارف به سرعت از سطح جامعه جمع‌آوری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: گرانی و گرانفروشی جزء منکرات است و ستاد امر به معروف به منظور نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها با همکاری اتاق اصناف ایران در این زمینه وارد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی در نشست هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حمایت از اصناف گفت: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص حمایت از اصناف آسیب دیده محدود بود، اما همان هم تماما اجرایی نشد؛ لذا از قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا می‌خواهیم که با دستگاه‌های ناقض این مصوبات برخورد...

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص حمایت از اصناف آسیب دیده محدود بود اما همان هم تماما اجرایی نشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با ارائه آمارهایی از کاهش خرید مردم و تعطیلی واحدهای صنفی و با گلایه از اجرایی نشدن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حمایت از اصناف گفت که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی همکاری نکردند.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران، گفت: سرمایه در گردش واحدهای صنفی کاهش شدید پیدا کرده است به‌نوعی که کفاف ادامه کار و تأمین معیشت آن‌ها را نمی‌دهد درنتیجه ترمیم وضعیت موجود و شرایط بد اقتصادی اصناف زمان‌بر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با بیان اینکه شرکت‌های لبنی و بخش فروش بر روی سه محصول لبنی از سود قانونی خود به مصرف کنندگان 10 درصد تخفیف داده‌اند، گفت: بعضی خرده فروشی‌ها به جهت کاهش سودشان تمایل زیادی به دریافت کالاهای مشمول تخفیف ندارند که برای حل این مساله با اتاق اصناف ایران در حال مذاکره هستیم.