دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از تعیین تکلیف 4 هزار گوشی مسافری تا هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای واحدهای صنفی از جمله سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تالارهای پذیرایی را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته وی دراین بازه زمانی 9936 مورد گزارش تلفنی و 5577 مورد گزارش حضوری به سامانه 124 رسیده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد یک درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جداسازی وزارت راه و شهرسازی؛ طرحی بی‌فایده و نگران کننده و 3500 میلیارد تومان بودجه خوزستان کجاست؟، جبران کم‌کاری دولت روحانی است، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که بیشترین شکایات مردمی در چهار ماهه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه بوده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه در پنج ماه اخیر معاملات ملک در کل کشور 40 درصد کاهش یافته است گفت: هیچ‌یک از حوزه‌های تاثیرگذار بر قیمت مسکن اعم از نوسانات اقتصاد کلان، ساخت‌وساز و برنامه‌ریزی در اختیار ما نیست اما چون بخش خصوصی هستیم و زورشان به ما رسید کم‌کاری خودشان را گردن ما انداختند و گفتند مشاوران عامل گرانی مسکن هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران می گوید: اعضای این صنف نقشی در افزایش قیمت مسکن ندارند و ما سیسات گذاری بخش مسکن نیستیم.

خبرگزاری ایسنا

در پنجاه و دومین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، توسعه و نوسازی واحدهای صنفی تولیدی مستقر در داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در شعاع 120 کیلومتری تهران بلامانع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای تسهیل توسعه واحد‌های صنفی، صنعتی و معدنی در محدوده شعاع 120 کیلومتری استان تهران و با تصویب هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در تاریخ 1400/4/28، صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحد‌های دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی و کارت شناسایی مستقر در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی،...

خبرگزاری مهر

در پنجاه و دومین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار و با پیشنهاد اتاق اصناف ایران، توسعه و نوسازی واحدهای صنفی تولیدی مستقر در داخل و خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی بلامانع شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگو و نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دوران پشت‌میزنشینی و تصمیم گرفتن برای وضعیت اقتصادی مردم به سر آمده، گفت که وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت جدید باید کاربلد و مردمی باشد، از نزدیک با مشکلات مناطق صنعتی و صنفی کشور آشنا و در جلسات ستاد تنظیم بازار کشور حضور فعال داشته باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی طی 3 سال اخیر وعده راه‌اندازی اجاره‌داری حرفه‌ای را داده که معاونت مسکن و ساختمان طی گزارشی همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم این وعده را تکرار کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی طی 3 سال اخیر وعده راه‌اندازی اجاره‌داری حرفه‌ای را داده که معاونت مسکن و ساختمان طی گزارشی همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم این وعده را تکرار کرده است.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تا پایان اردیبهشت امسال بیش از دو میلیون و 300 هزار واحد صنفی در کشور فعال هستند که نیمی از آن‌ها توزیعی و فقط حدود 19 درصد آن‌ها تولیدی هستند.

خبرگزاری اکو نیوز