دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در دولت دوازدهم با اشاره به سهم سه درصدی مشاغل خانگی از کل اشتغال کشور اظهار داشت: بانک مرکزی، پرداخت 2هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه سالانه به مشاغل خانگی را تصویب و به وزارتخانه اعلام کرده که به زودی توزیع بانکی - استانی آن توسط وزارتخانه تعیین و به استانها ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - سینا احدیان؛ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در راستای تحقق عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی در مهرماه 1398 توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) به منظور اخذ مالیات به شکل سیستمی و هوشمند از مؤدیان مالیاتی در سراسر کشور، از جمله مهم‌ترین مفاد این قانون است. کارشناسان...

وب‌گاه تابناک

طبق قانون نظام صنفی گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، فروش اجباری، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب ازجمله مهم‌ترین تخلفات صنفی است.

خبرگزاری ایسنا

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در بازرسی‌های تیر ماه، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر و کالایی که بیشترین تخلف را داشته نیز اقلام پروتئینی و مواد غذایی بوده است.

وب‌گاه تابناک

حرف حساب موافقان و مخالفان طرح صیانت، درخشش دختران بی‌مدال ایران در المپیک، فاصله صد ساله دهک اول تا خانه‌دار شدن، بن‌بست ترسناک پس از گفت‌وگوی بدفرجام، فرار سرمایه‌ها در دهه 90، هشدار علم‌الهدی به سهم‌خواهان از رئیسی، توضیحات دفتر روحانی درباره دیدار با مقام معظم رهبری، تیغ مالیات روی گردن لوکس سواران و عفو برخی از محکومان آبان 98، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های...

خبرگزاری دانا

اتاق اصناف ایران از ابتدای فروردین تا انتهای تیرماه سال 1400 مطابق با بازرسی‌های صورت گرفته 22 مورد احتکار در بازار سیمان را در تهران و کرج کشف کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

از بین پرونده‌های تشکیل شده 152 مورد گران‌فروشی، 58 مورد عدم درج قیمت، 12 مورد عدم صدور صورت حساب، 22 مورد احتکار و 5 مورد تقلب بوده است.

خبرگزاری دانا

محمدباقر فروتن ضمن انتقاد از عدم قرار گرفتن اصناف کشور در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا، گفت: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن، این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اصناف در این تصمیم، نادیده گرفته شده‌اند؟

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رفع ایردات لایحه اصلاح قاچاق کالا و ارز به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که حتی در تعطیلات سراسری تهران برای کنترل بیماری کوید 19 که از سه شنبه هفته پیش شروع شد و تا روز گذشته ادامه داشت همه اصناف غیرضروری همچنان به فعالیت خود ادامه دادند.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال کردند.

وب‌گاه عصر ایران

با اتمام تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز، همه کشور مشمول مصوبه محدودیت هفت شغل هستند و سایر مشاغل می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلاف گمرک وبانک مرکزی بر سر تامین ارز کالاهای اساسی و فشار مافیای سیمان برای خروج از شفافیت، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

برخلاف صحبت‌های روز گذشته رئیس اتاق اصناف تهران، دبیر کل اتاق اصناف تاکید کرد که وضعیت فعالیت مشاغل در همه استان‌ها بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

متقاضیان اخذ تسهیلات بانکی باید تا پایان شهریور 1400 با مراجعه به سامانه کارا (وزارت کار)، به نشانی اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir ضمن ثبت نام، اطلاعات لازم را بر اساس فرم‌های مربوطه تکمیل کنند.