چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری دانا

وزیر کشور 30 اولویت این وزارتخانه به استان‌ها درباره جهش تولید را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور 30 اولویت این وزارتخانه به استان‌ها درباره جهش تولید را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور امروز شنبه با ابلاغ 30 اولویت این وزارتخانه در حوزه اقتصادی استانها در سال جاری، از استانداران سراسر کشور خواست در چارچوب این سیاستها، همه تلاش خود را به منظور تحقق «جهش تولید» به کار گیرند و با ایجاد «کلینیک های عارضه یابی» نسبت به ارتقای توان تولید، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و حمایت از بنگاههای اقتصادی و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اقدامات لازم را به عمل آورند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور با ابلاغ 30 اولویت این وزارتخانه در حوزه اقتصادی استان‌ها در سال جاری، از استانداران سراسر کشور خواست در چارچوب این سیاست‌ها همه تلاش خود را به منظور تحقق «جهش تولید» به کار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: از ستاد مبارزه با کرونا خواسته‌ایم که فعالیت پاساژها تا ساعت 20 تمدید شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: بازرسان این اتاق در قالب هفت گشت، نحوه عرضه مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان را رصد و بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت; طرح ضیافت ویژه نظارت و بازرسی بازار ماه مبارک رمضان روز جمعه در این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت: حدود 25 درصد صنوف این استان جز مجموعه‌هایی به شمار می روند که مشتریان بیشتری نسبت به صنوف دیگر دارند و به عنوان اصناف پرتردد محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

با بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده و تصویب ماده 64 این لایحه سازوکار برخورد با قضات متخلف در هیات حل اختلاف مالیاتی تعیین شد و با تصویب ماده 60 این لایحه نیز، مرجع رسیدگی به کلیه اختلافات مالیاتی، هیأت حل اختلاف مالیاتی شد که در گذشته این وظیفه در قانون مالیات‌های مستقیم درج شده بود و اکنون به مالیات بر ارزش افزوده انتقال یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس اعلام روز چهارشنبه اتاق اصناف ایران، در آخرین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا که با حضور رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد، با دو پیشنهاد سعید ممبینی مبنی بر لزوم بازگشایی آرایشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رفع محدودیت زمان فعالیت پاساژ‌ها و مراکز تجاری موافقت شد. البته مصوبات این کمیته باید به ستاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با بازگشایی آرایشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رفع محدودیت زمان فعالیت پاساژها و مراکز تجاری موافقت شده و این مصوبات برای تصویب نهایی به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال شده است.

وب‌گاه عصر ایران

با این وجود با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا فعالیت پاساژها از اول اردیبهشت آغاز شد، اما براساس تصمیم این ستاد در حال حاضر پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، در آخرین جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا با بازگشایی آرایشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رفع محدودیت زمان فعالیت پاساژها و مراکز تجاری موافقت شده و این مصوبات برای تصویب نهایی به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارسال شده است.

خبرگزاری دانا

بهروز حصاری گفت: 90 درصد واحدهای صنفی البرز بازگشایی شده و 10 درصد آنها با توجه به اینکه جز مشاغل پر خطر هستند، همچنان تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - جمعی از کارشناسان، متخصصان و پیشکسوتان حوزه ورزش و تربیت بدنی مازندران معتقدند با شیوع ویروس کرونا و در پی آن وقفه طولانی مدت درفعالیت‌های ورزشی، عوارض فراوانی از نظر روحی، روانی و جسمی برای فعالان ورزشی و مردم به همراه داشته است.