سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتاق اصناف خراسان شمالی گفت: با وجود اینکه تمام اصناف پرخطر از امروز، فعالیت خود را از سرگرفته اند، اما تالارهای این استان همچنان بسته خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ماموران بازرسی اداره اتاق اصناف در راستای بازرسی از انبارهای شهرستان ری تعداد یکهزار و 392 مخزن سی. ان. جی (CNG) را کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تمام اصناف حتی صنوفی که از آن‌ها به عنوان صنوف پرخطر یاد می‌شد، از سه‌شنبه هفته جاری (6 خرداد ماه) می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان کارگری در شورای‌عالی کار، وابسته به دولت هستند / ریسک تهی‌شدن بازارها به نفع بازار سهام؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس کل دادگستری استان یزد گفت: شوراهای حل اختلاف نقش مهمی در کاهش پرونده‌های قضایی دارند و باعث ورود خود مردم برای حل مشکلاتشان در منازعات می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور از آغاز اسفند 98 تا به امروز، فعالان اقتصادی و تشکل‌های مختلف بخش خصوصی بسته‌های پیشنهادی را برای حل مشکلات و تبعات اقتصادی کرونا پیش روی سیاست‌گذاران قرار دادند و همزمان اقدام به نامه‌نگاری‌های متعدد کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با توجه به تهیه اساسنامه و دستورالعمل‌های اجرایی ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی، پس از امضای وزرای عضو هیات عالی نظارت، فرآیند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی طبق برنامه‌ریزی انجام شده عملیاتی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

ما از باز و بسته بودن بازار، متوجه زرد و قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا در شهر و کشورمان بودیم؛ اما این کسبه 160 هزار واحد صنفی بودند که بنا بر اعلام سازمان صنعت، خسارت 800 میلیارد تومان را متحمل شدند و حالا در این اوضاع وخیم، تنها مانده‌اند و با دستانی خالی و دلی پر، پیش خود می‌گویند: «حالا نوبت دولت است که خودی نشان دهد!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه مردم نباید خودروهای فاقد پلاک را از پارکینگ خودروسازان خارج کنند، گفت: این خودروها به منزله احتکار تلقی شده و مسئولیت آن با خودروسازان خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه مردم نباید خودروهای فاقد پلاک را از پارکینگ خودروسازان خارج کنند، گفت: این خودروها به منزله احتکار تلقی شده و مسئولیت آن با خودروسازان خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

عدم برخورداری از مقررات منسجم و الزام‌آور است؛ قواعدی که وقتی روئسای صنوف، هیات مدیره و مدیرعامل همچون دوره مدیریت محمدمهدی عسگرپور هماهنگی حداکثری دارند، فقدانش کمتر احساس می‌شود، چرا که همدلی و هم‌رایی امور صنفی را پیش می‌برد اما وقتی این هم‌رایی میان مدیرعامل، هیات مدیر و مدیرعامل وجود ندارد، فقدان‌شان منجر به عدم تصمیم گیری در بسیاری از امور می‌شود.

خبرگزاری دانا

رضا پلنگ‌افکن از کمبود و افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار خبر داد و گفت: اختلال در حمل‌ونقل هوایی طی ایام کرونا و افزایش تقاضای خانواده‌ها برای خرید گوشی تلفن همراه جهت آموزش مجازی تحصیلی، کفه تعادل میان عرضه و تقاضا را بهم ریخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه املاک از پنج چالشی سخن می‌گوید که یکی از بزرگترین اتحادیه‌های صنفی کشور با آن مواجه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو نوری‌نیا - کووید 19 نام موجودیست که قریب به 4 ماه تمام ابعاد زندگی انسان‌های کره‌ی زمین را درگیر خودش کرده است. کرونا این مهمان ناخوانده موجی از تغییرات را درسبک زندگی مردم ایجاد کرده و مردم را مجاب به رعایت اصولی کرده که شاید تا به الان کمتر به آن توجه می شد. با وقوع این اتفاق کشور درگیر بحران شد و به تبع مردم هم بحران زده. از این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف تهران معتقد است مدرس خیابانی (سرپرست وزارت صمت) تسلط کاملی به اصناف داشته و درد آنها را می‌شناسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حالی امروز پس از گذشت بیش از 2 سال در مجلس قرائت شد که نمره دستگاه‌های دولتی در آن حذف شد.