سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری تسنیم

در حالی حداکثر قیمت فروش مصوب لیمو ترش 18 هزار تومان تعیین شده است و فروشندگان به برخورد تعزیراتی تهدید شده اند که این محصول در بازار تا 65 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی گفت: هفت هزار و 212 مورد بازرسی از اصناف این استان در 2 ماه اخیر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

خبرگزاری مهر

کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا مبنی بر تمدید ساده سازی ضرایب مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال 1399 موافقت شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - متولیان بخش خصوصی در حوزه صنف و صنعت خراسان رضوی معتقدند حذف سهمیه شکر با ارز 4200 تومانی (یارانه‌ای) برای محصولاتی که ماده اولیه آنها به آن وابسته است در آینده نزدیک باعث افزایش قیمت این نوع محصولات خواهد شد.

خبرگزاری دانا

عباس رمدانی گفت: کرونا بیش از 700 میلیارد تومان خسارت به بازار مازندران وارد کرد که این آسیب وارده به واحدهای صنفی، نیازمند حمایت ویژه دولت است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - عضو هیات نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران از تشکیل کمیته ویژه و مختص اصناف مازندران خبر داد و گفت: این کمیته در هر فصل جلسه‌ای با حضور معاون امور اقتصادی استاندار برگزار می‌کند تا مشکلات صنوف مطرح تا راهکارهای موردنیاز ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: فروردین و اردیبهشت هرسال با خلاء میوه های فصلی در بازار به طور معمول افزایش قیمت برای برخی میوه ها همچون سیب و پرتقال وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به برنامه این سازمان در راه اندازی بازارچه های تخصصی گوهرسنگ ها در استان های تهران، اصفهان و خراسان رضوی طی امسال، گفت: دستیابی ایران به سهم یک درصدی از ارزش بازار جهانی گوهرسنگ ها در سال 1410 هدفگذاری شده است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت ارسال معاملات فصلی زمستان 1398 و بهار 1399 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، صدمات همه‌گیری کرونا به بازار نشر را جانکاه دانست و گفت: یک اشتباه راهبردی می‌تواند برای همیشه بازار نشر و فروش کتاب را در ایران به هم بریزد، اگر در این بحران چهار کتابفروشی را از دست بدهیم، سرمایه عظیمی نابود شده که از فروش نمایشگاه هم بسیار بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر پروژه جشنواره فروش اینترنتی رمضان گفت: از چند روز گذشته زیرساخت‌های لازم برای جشنواره رمضان مهیا شده است و ظرف مدت کوتاهی40 کسب و کار الکترونیکی برای حضور در این بستر ثبت نام کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: شرایط پرداخت تسهیلات بانکی به صنوف متضرر از کرونا نامناسب و به گونه‌ای است که شامل تمامی صنوف زیان دیده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس اتاق اصناف قم گفت: خسارت کرونا به بازار شب عید قم، معادل فعالیت 6 ماه سال ارزیابی می شود، چرا که این استان زایرپذیر بوده و ایام نوروز بهترین فرصت فروش اصناف است.