چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی در مشهد پیرامون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند برای صنوفی که از 23 فروردین ماه مجاز به بازگشایی شدند، آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هر چقدر قواعد و قوانین سخت‌گیرانه برای فعالیت صنوف در این شرایط کرونایی در نظر گرفته شود اما اگر خریدار به عنوان حلقه دیگر داد و ستد نکات بهداشتی رعایت نکند قطع زنجیره بیماری با مشکل مواجه می‌شود.

خبرگزاری میزان

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم نگران تامین کالا‌های مورد نیاز در ماه مبارک رمضان نباشند، گفت: باید تلاش کنیم در این شرایط سخت معیشتی، مردم به موقع نیاز‌های خود را تامین کرده و کالا‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تامین کنند.

خبرگزاری دانا

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاشیم که فروش اینترنتی خرما، زولبیا، بامیه، آش و حلیم را در ماه رمضان در پیش بگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدرس خیابانی گفت: در تلاشیم که فروش اینترنتی خرما، زولبیا، بامیه، آش و حلیم را در ماه رمضان در پیش بگیریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز امنیت ملی کشور به امنیت غذایی گره خورده است، این در حالی است که امروز امنیت غذایی همه کشورهای دنیا، همان امنیت ملی آنها است؛ پس باید تولید داخلی افزایش یابد و وابستگی به واردات کم شود.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه امروز، امنیت ملی کشور به امنیت غذایی گره خورده است، گفت: باید تولید داخلی افزایش یافته و از وابستگی به واردات کم شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - اگرچه تجارت الکترونیکی با مزایای متعددش چندسالی است که پایش را به زندگی مردم باز کرده اما با وجود کرونا و همه مصائبش و تاکیدی که در فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال می‌شود، این شیوه داد و ستد در ماه‌های اخیر بیشتر جای خود را باز کرده است.

وب‌گاه تابناک

این روز‌ها به دنبال شیوع ویروس کرونا و تدابیر ستاد مبارزه با کرونا، شاهد تعطیلی واحد‌های صنف طلا و جواهر هنستیم. اما این تعطیلی، باعث نشده است که فعالان این بازار، دست از خرید و فروش بکشند و با توجه به نوسان نرخ ارز و اونس طلا، شاهد قیمت گذاری طلا و سکه هستیم، اما به صورت معاملات پشت خطی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه 24 فروردین 99 دلار دومین صعود متوالی را به ثبت رساند و به محدوده 16200 تومانی راه یافت. قیمت سکه نیز از مرز روانی 6.4 میلیون تومانی عبور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشتی آرای گفت: سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته 120 هزار تومان افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران گفت: مردم به دنبال کاهش هزینه‌های زندگی خود هستند از همین رو بیشتر به سمت خریدهای اینترنتی گرایش پیدا می‌کنند، دولت باید فرایندهایی را ایجاد کند و اتاق اصناف نیز باید کسبه را به سمت اینترنتی شدن و به روز شدن تشویق کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد.