چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: خرید و فروش طلا و جواهر در فضای مجازی طبق قانون ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت: در این مرحله هوشمندسازی فاصله و الزام دریافت کد فعالیت، اصناف استان برای اینکه با مشکلی مواجه نشوند با مراجعه به کافی‌نت‌ها ثبت نام‌خود را در سامانه انجام دهند تا بتوانند کد را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف کشور اعلام کرد که واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، علاوه بر پرداخت جریمه پلمپ می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: مقرر شده دولت به اصنافی که با شیوع ویروس کرونا کسب و کار آنها تعطیل و متضرر شده اند تسهیلاتی با بهره 12 درصد بدهد اما این افراد برای باز پرداخت اصل پول مشکل دارند چه برسد به اینکه بخواهند این میزان بهره را هم متقبل شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی همه اصناف از امروز فعالیت خود را در استان ها از سر می گیرند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: 15 هزار واحد صنفی این شهرستان هرچه سریعتر در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: براساس مصوبه این اتاق بازار تجاری و قدیم این بندر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیلی بازار تجاری این بندر تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز گفت: فقط صنوف کم خطر از امروز اجازه فعالیت در شهرستان های کرج و فردیس دارند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تعطیلی اجباری یا کاهش ساعات کاری کسب و کارهای خرد و کوچک در خراسان رضوی که همه امید صاحبان آنها به ماه پایانی سال و تعطیلات نوروز برای جبران هزینه‌های ناشی از رکود بود با آمدن مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا به یاس مبدل شد و برخی را به مرز ورشکستگی رساند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: فعالیت مجدد واحدهای صنفی به معنای پایان بحران کرونا نیست بلکه مردم باید همچنان به شعار «در خانه بمانیم» توجه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: باتوجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمامی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی استان همچنان تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، بخشی از واحدهای صنفی خراسان رضوی با هماهنگی ستاد استانی از فردا (شنبه) بازگشایی می‌شود.