چهارشنبه 18 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به از سرگیری فعالیت صنوف کم خطر استان از فردا شنبه، نظارت و بازرسی از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدت می‌گیرد و با مختلفان هم بشدت برخورد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: توجه به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی برای همه اصنافی که از فردا بازگشایی خواهد شد، الزامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصناف برای شروع به کار باید در سامانه Salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و برای التزام به اجرای ضوابط سلامت مقابله با کرونا تعهد بدهند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده اتاق اصناف ایران از بازگشایی سایت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از صبح امروز خبر داد و گفت: صنوف دارای مجوز بازگشایی از 23 فروردین، باید قبل از بازگشایی پروتکل بهداشتی صنف خود را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اصناف برای شروع به کار باید در سامانه Salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و برای التزام به اجرای ضوابط سلامت مقابله با کرونا تعهد بدهند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: کلیه واحدهای صنفی می‌توانند از امروز جمعه به مدت یک هفته از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir به منظور ثبت نام بازگشایی واحد صنفی مربوطه خود اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان تهران گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا لیست مشاغل پرخطر اعلام و آنها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

حدود 75 درصد واحدهای صنفی از 30 فروردین در تهران و از 23 فروردین در سایر استان ها مجاز به بازگشایی واحدهای خود هستند، اما دست اندکاران این مشاغل باید پیش از بازگشایی واحد خود مراحلی را طی کنند.

خبرگزاری میزان

اصنافی که تمایل به بازگشایی واحد صنفی خود دارند باید از بامداد جمعه22 فروردین به مدت یک هفته برای ثبت نام و اعلام آمادگی بازگشایی واحد صنفی خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف دامغان: تعداد 50 واحد صنفی غیرضروری این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به تصمیم دولت برای از سرگیری فعالیت برخی صنوف از روز شنبه 23 فروردین ماه جاری، 75 درصد صنوف استان جز اصناف کم خطر به شمار می روند که براساس مصوبه این صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قادر به فعالیت خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی موظفند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ضمن ثبت‌نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب هستند.