یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای جدولی از حداکثر سود ضرایب سود و هزینه‌های شبکه توزیع و عرضه تا مصرف کننده برای کالا‌های مصرفی - سرمایه‌ای و مصرفی با دوام اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

روش محاسبه ضرایب سود و هزینه‌های شبکه توزیع و عرضه تا مصرف‌کننده برای کالاهای مصرفی - سرمایه‌ی و مصرفی با دوام ابلاغ شد.

خبرگزاری میزان

روش محاسبه ضرایب سود و هزینه‌های شبکه توزیع و عرضه تا مصرف‌کننده در خصوص کالا‌های مصرفی - سرمایه‌ای و مصرفی با دوام ابلاغ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران از رتبه بندی فروشگاه در اردیبهشت سال آینده برای عملکرد شفاف فروشگاه‌ها و معیار دقیق قیمت‌ها خبر داد.

خبرگزاری مهر

رییس اتاق اصناف ایران از اجرای طرح کنترل و تشدید بازرسی اتاق اصناف در ایام پایانی سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درج قیمت تولیدکننده روی کالا از جمله مواردی است که می تواند سوداگری و دلالی را کاهش دهد اما این روزها منجر به سردرگمی مردم شده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران از اجرای طرح کنترل و تشدید بازرسی اتاق اصناف در ایام پایانی سال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اتاق اصناف ایران گفت: با تمهیدات دولت در راستای کاهش تورم، شاهد کاهش قیمت در برخی از اقلام بودیم که امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: با توجه به نزدیک شدن روز‌های پایانی سال، برنامه‌هایی برای کنترل قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در دستور کار اتاق‌های اصناف کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: با تمهیدات دولت در راستای کاهش تورم، شاهد کاهش قیمت در برخی اقلام بودیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف ایران، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در راستای کنترل قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در دستور کار تمامی اتاق‌های اصناف کشور قرار گرفته است و بازرسان اصناف و اتحادیه‌ها در کنار سایر بخش‌ها، رصد قیمت و کنترل بازار را برعهده دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی با آن‌ها برخورد می‌شود و درنهایت به مدت یک هفته الی یک ماه واحد‌های صنفی متخلف پملب خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: درج قیمت تولید کننده روی کالا که در چند ماه گذشته تصویب و نهایی شد بیشتر تعیین تکلیف کننده برای خریدار بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به آمار صادرات تجارت خارجی کشور گفت: اگر عملکرد سازمان توسعه تجارت ایران را براساس تاثیر بر محیط کسب‌وکار و وضعیت فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها بررسی کنیم، اولویت‌بندی درست برای پیگیری امور و نتیجه‌گرا بودن از اصلی‌ترین نقاط بارز فعالیت شش ماه گذشته است.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع مشترک ایران - چین در یادداشتی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی نوشت: در دوره‌ای که بسیاری از کشورهای جهان برای افزایش رشد اقتصادی در اندیشه افزایش پهنای باند، سرعت و کیفیت خدمات اینترنتی هستند نباید با طرح‌های اینچنینی، دارایی‌ها، امنیت و کسب‌وکار مردم را هدف گرفت.