یک‌شنبه 15 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیکنندگان، ضرایب سود و هزینه‌های پخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: در مجموع 130 هزار تن شکر و انواع برنج با هدف ثبات قیمت و حفظ آرامش بازار کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

خبرگزاری میزان

بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛ ضرایب سود و هزینه‌های پخش و توزیع کالا ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حمایت ضرایب سود و هزینه‌های پخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: در مجموع 130 هزار تن شکر و انواع برنج با هدف ثبات قیمت و حفظ آرامش بازار کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

خبرگزاری مهر

گسترش روابط اقتصادی با قطر، آخرین وضعیت درج قیمت تولید روی کالا، تهاتر و تعرفه ترجیحی در دستور کار روابط تجاری با ازبکستان و شیب تند قیمت کالاهای اساسی از جمله اخبار مهم صمت طی هفته جاری بود.

خبرگزاری میزان

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، گفت: کنترل خوبی بر نحوه فروش و اعمال تخفیف‌های اعلام‌شده توسط صنوف با همکاری اتحادیه‌های هر صنف انجام می‌شود و علاوه بر آن بازرسین ما هم به‌طور مداوم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی بازار را رصد و کنترل خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو خواست از خرید این کالاها بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودداری کنند تا بتوانند از 13 فروردین سال آینده به دستورالعمل اجرایی اخذ و نصب شناسه رهگیری گروه کالایی قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه عمل کنند.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از منع فروش باتری و کمک فنر خودرو بدون کد رهگیری از 13 فروردین 1401 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح درج قیمت تولید کننده را با هدف مدیریت گرانی ها اجرایی کرد و به گفته رئیس سازمان حمایت از زمان اجرای این طرح قیمت برخی کالاها بین 3 تا 65 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

مبنای محاسبه مالیات واحد تولیدی، قیمت کالا درب کارخانه است.

خبرگزاری میزان

تمامی کارفرمایان صنفی لازم است تا با مراجعه به درگاه اینترنتی my.tax.gov.ir و از طریق شماره ملی خود نسبت به ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی خود اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در برخی از شهرها از جمله مشهد و اقلید، استانداران و فرمانداران مجبور به تعطیلی گسترده واحدهای صنفی شده‌اند.