دوشنبه 16 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، گفت: با واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا رعایت نمی‌کنند در مرحله اول اعلام تذکر شفاهی و کتبی به آنان و در صورت عدم توجه به این تذکرات نسبت به پلمب این واحدهای صنفی به مدت یک هفته اقدام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد ملی مدیریت بیماری های کرونا برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنفی در بازار شب عید، تزریق 3 دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحدهای صنفی در «سامانه ایران من» را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف گفت: معتقدم به جهت واکسیناسیون مناسبی که دولت سیزدهم انجام داد و اکنون واکسن در دسترس همه خانواده‌ها است، واحدهای صنفی مانند دو سال پیش تعطیل نشوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف ایران، طی دو سال گذشته و به لحاظ سیاست‌های اتخاذی مبارزه با شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در چندین نوبت تصمیم به تعطیلی بازار گرفت که مهمترین آن مربوط به بازار اسفند سال‌های 1398 و 1399 بود. آسیب‌های آن تعطیلی‌ها بر بازار چنان بود که هیچ کدام از حمایت‌های دولت نتوانست ضرر و زیان کسبه را جبران کند؛ لذا بر تمامی...

خبرگزاری میزان

ستاد ملی کرونا قرار است به شرط تزریق 3 دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحد‌های صنفی در سامانه «ایران من» از تعطیلی مجدد بازار به ویژه در شب عید نوروز اجتناب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای مطرح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا شرط اجتناب از تعطیلی واحدهای صنفی در ایام نوروز را تزریق 3 دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه «ایران من» اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران (جشنواره فروش ویژه نوروز) گفت: این طرح به صورت آزمایشی از اول بهمن ماه آغاز شده است اما آغاز به کار رسمی آن در پایان سال جاری و در آستانه عید نوروز خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محدودیت‌های کرونایی برگشته‌اند یا قرار نیست دیگر برگردند؟ قرنطینه هوشمند در کدام شهرها اجرا می‌شود؟ تردد آزاد است یا جریمه دارد؟ با رهاسازی اوضاع، پیک ششم کرونا چقدر مرگ و میر به دنبال دارد؟ این روزها سوالاتی بی پاسخ درباره محدودیتهای کرونایی در ذهن افکار عمومی وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: سویه جدید امیکرون هم در شرایطی گسترش پیدا کرده که نزدیک عید است و حدود 40 درصد فروش صنوف معمولاً در همین زمان و در اسفند ماه اتفاق می‌افتد و این وضعیت می تواند چالش جدی برای بنگاه‌های اقتصادی و اصناف ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خزانه‌دار اتاق اصناف ایران گفت: درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا مانع تقلب در فروش کالا به مصرف‌کننده می‌شود.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

خبرگزاری میزان

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران، گفت: اجناس با حداقل 15 الی 20 درصد زیر قیمت بازار به مدت 75 روز از اول بهمن‌ماه سال جاری تا 15 فروردین سال 1401 در محل خود فروشگاه‌ها و در قالب «نمایشگاهی به وسعت ایران» به خریداران عرضه می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم انتقاد رهبر انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی، متاسفانه هنوز شرکتهای بزرگ این حوزه از جمله اسنوا که سودهای غیرمتعارف بالای هزار میلیارد تومانی دریافت می کردند، اقدام به کاهش قیمت نکرده اند، بلکه برخی هنوز دنبال افزایش مجدد قیمت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترتیبات وصول بدهی‌های قطعی قابل مطالبه موضوع ماده (187) قانون مالیات‌های مستقیم اعلام شد که بر اساس آن، پرداخت مالیات‌های پیشین املاک مربوط به متعاملان فعلی نیست.