شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف کشور

اتاق اصناف کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت فعالیت 71رسته تعیین‌تکلیف شد. نحوه برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای است که تا اطلاع ثانوی 6صنف در حوزه‌های «مواد غذایی» و «حمل و نقل» به‌طور کامل امکان فعالیت دارند؛ 16صنف به صورت نیمه‌وقت و 49صنف هم تعطیل هستند.

خبرگزاری دانا

در این گزارش تصاویر بازار تهران در روز شنبه 16 فروردین ماه به ثبت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تعطیلی یا بازگشایی واحد‌های صنفی و تولیدی پس از ایام تعطیلات عید، یکی از دغدغه‌های کارکنان این واحد‌ها و مردم بوده که نظرات و اخبار متناقض باعث سردرگمی شده است. در روز‌های گذشته نامه‌ای از سوی «حسین مدرس خیابانی»، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با موضوع «عدم وقفه در کار و تولید کشور» منتشر شد که ابهام کارمندان برای حضور در محل کار خود را بیشتر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعطیلی یا بازگشایی واحدهای صنفی و تولیدی پس از ایام تعطیلات عید، یکی از دغدغه‌های کارکنان این واحدها و مردم بوده که نظرات و اخبار متناقض باعث سردرگمی شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد.

خبرگزاری میزان

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر واحد‌های صنفی مجاز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده (ضد عفونی تمام سطوح و محیط امکنه عمومی، استفاده از تب‌سنج و اسپری ضدعفونی‌کننده) هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر واحدهای صنفی مجاز ملزم به رعایت پروتکلهای بهداشتی که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده (ضد عفونی تمام سطوح و محیط امکنه عمومی، استفاده از تب‌سنج و اسپری ضدعفونی‌کننده) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ صادق رضا دوست رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی گفت: به گسترش جهانی ویروس کرونا و شیوع این ویروس منحوس در کشور و ابتلاء هزاران نفر از هموطنان به این بیماری مهلک اشاره و اظهار کرد: با عنایت به اینکه احتمال انتشار این ویروس در اماکن عمومی و پرتردد از جمله رستوران ها، تالار‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه ها، قهوه خانه‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، اقدامات این پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، اقدامات این پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری آذربایجان‌شرقی را که در 2 سال گذشته افق‌های جدیدی به روی آن گشوده شده بود، با دشواری‌های مضاعفی روبرو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان گفت: چک هایی که به صورت حضوری به شعب بانکهای گیلان جهت وصول ارجاع می شود در صورت عدم موجودی کافی برگشت نخواهد خورد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - بیستمین روز ماه پایانی سال 98 نیز اخبار مهم خروجی ایرنای گیلان حول و حوش کووید 19 در گیلان از ایجاد قرنطینه در ورودی اصلی استان (لوشان)، تا نبود مشکل در عرضه کالاها و مواد غذایی به زعم مسئولان و پایش حدود 400 هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا دور می زند .

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس اتاق اصناف گیلان و نایب رئیس اتاق اصناف کشور از فعالیت مستمر واحدهای صنفی در استان بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: هیچ مشکلی و کموبدی در عرضه کالاها به ویژه اقلام خوراکی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری آذربایجان‌شرقی را که در چند سال اخیر در حال اوج‌گیری بود، به رخوت سختی فرو برده که به لحاظ اقتصادی برای این استان لطمات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.